PracaGrupypl.praca.dyskusje › VAT od paliwa

  • 1. Data: 2005-09-22 08:51:02
    Temat: VAT od paliwa
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pewną wątpliwość, która nasunęła mi się przy okazji sporządzania korekt
    VAT-7 za 2004r.
    Od 1 maja moja firma traciła prawo do odliczania VATu od paliwa dla
    samochodu z kratką (nie spełniał wzoru Lisaka). Wpadła mi w ręce faktura za
    paliwo z kwietnia (tankowanie 15.04.2004 a więc w dniu obowiązywania starej
    ustawy, kiedy to jeszcze odliczaliśmy VAT z paliwa). Faktura ta wpłynęła do
    firmy (dziennik korespondencyjny) dopiero początkiem maja, gdyż osoba
    tankująca miała zwyczaj długiego przetrzymywania faktur w schowku swojego
    samochodu.
    I teraz pytanie: czy mam prawo odliczyć VAT od tego zakupu w maju?
    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-22 09:13:21