PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Polsce nie ma pracy...

  • 1. Data: 2005-09-22 10:01:40
    Temat: Dlaczego w Polsce nie ma pracy...
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Dzień z życia Polaka...
    Wstaję rano, włączam moje japońskie radio, zakładam amerykańskie
    spodnie, wietnamski podkoszulek oraz chińskie tenisówki, po czym z
    holenderskiej lodówki wyciągam niemieckie piwo. Siadam przed koreańskim
    komputerem i w amerykańskim banku zlecam internetowe zakupy w Anglii, po
    czym wsiadam do czeskiego samochodu i jadę do francuskiego hipermarketu na
    zakupy. Po uzupełnieniu żarcia w hiszpańskie owoce, belgijski ser i greckie
    wino wracam do domu, siadam sobie na włoskiej kanapie i szukam pracy w
    polskiej gazecie.
    Znowu nic...
    Zastanawiam się, dlaczego do cholery w Polsce nie ma pracy...
    qwerty uiop, 2005-09-22 10:27

    qwerty uiop;

  • 2. Data: 2005-09-22 10:33:25
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy...
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał :
> [...]
    > polskiej gazecie.
    > Znowu nic...
    > Zastanawiam się, dlaczego do cholery w Polsce nie ma pracy...

    Są tu tacy, którzy twierdzą, że praca jest, ale dla tych, którzy znają
    języki obce. A jeszcze lepiej, żeby zapomnieli o polskim. No i jeszcze na
    dodatek mieli inne obywatelstwo...

  • 3. Data: 2005-09-22 10:45:28
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

> [...]
    > greckie
    > wino wracam do domu, siadam sobie na włoskiej kanapie i szukam pracy w

    Jak na bezrobotnego to nieźle Ci się wiedzie... ;))

    MS

  • 4. Data: 2005-09-22 10:55:26
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgu1af$it0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Efendi napisał(a):

    > Są tu tacy, którzy twierdzą, że praca jest, ale dla tych, którzy znają
    > języki obce. A jeszcze lepiej, żeby zapomnieli o polskim. No i jeszcze na
    > dodatek mieli inne obywatelstwo...

    I byli masonami i cyklistami.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 5. Data: 2005-09-22 11:32:51
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    napisał :
    > I byli masonami i cyklistami.

    Nie, wystarczy, że mieszkają na ziemiach zachodnich, np. we Wrocławiu lub
    okolicach...

    EF
    Geboren am Oberschlesien

  • 6. Data: 2005-09-22 11:37:11
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgu4qi$4vm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Efendi napisał(a):

    > Nie, wystarczy, że mieszkają na ziemiach zachodnich, np. we Wrocławiu lub
    > okolicach...

    Jakiś przykład? Jeśli odniesienie do mnie to jakieś msgid. Czy tak sobie z
    nudów pitolisz?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 7. Data: 2005-09-22 11:37:18
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Thu, 22 Sep 2005 12:33:25 +0200]:

    > Są tu tacy, którzy twierdzą, że praca jest, ale dla tych,
    > którzy znają języki obce.

    I sa tez tacy, ktorzy nie nadaja sie do niczego, wiec robia sobie
    pieniacka rozrywke kosztem innych.

    Kira

  • 8. Data: 2005-09-22 11:43:49
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > I sa tez tacy, ktorzy nie nadaja sie do niczego, wiec robia sobie
    > pieniacka rozrywke kosztem innych.

    Są, są. Współczuć im należy. A pieniaczy należy unikać, nie dawać im się
    sprowokować.
    Najlepiej dać PLONKA. Olać i spławić.

  • 9. Data: 2005-09-22 11:44:48
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Thu, 22 Sep 2005 13:43:49 +0200]:

    > Są, są. Współczuć im należy.

    Serdecznie ci wspolczuje.

    Kira

  • 10. Data: 2005-09-22 11:47:56
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    napisał :
    > Jakiś przykład? Jeśli odniesienie do mnie to jakieś msgid. Czy tak sobie z
    > nudów pitolisz?

    Eee, tak se z nudów pitole... :)))
    Pozdro
    EF