PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakaz kontaktow

  • 1. Data: 2005-09-21 20:08:33
    Temat: Re: zakaz kontaktow
    Od: "Jolmira" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Rylko" <r...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:dh2pq5$sh4$1@news2.ipartners.pl...
    > Czy przełożony ma prawo zakazać kontaktów ze swoim podwładnym innym
    > pracownikom firmy, którzy pod niego (tego przełożonego) nie podlegają?
    >
    > Co robić w takiej sytuacji?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > r.
    Oskarżyć o mobbing?

  • 3. Data: 2005-09-24 06:09:21
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    Rylko <r...@N...pl> napisał(a):

    > Czy przełożony ma prawo zakazać kontaktów ze swoim podwładnym innym
    > pracownikom firmy, którzy pod niego (tego przełożonego) nie podlegają?
    >
    > Co robić w takiej sytuacji?

    umowic sie z nim na piwo i zalatwic sprawe poza zakladem pracy :)
    nie wydaje mi sie, zeby mial takie prawo.
    a co jesli go "przypadkiem" spotkam ? ;-)

  • 4. Data: 2005-09-24 07:09:10
    Od: "Rylko" <r...@N...pl>

    a co jesli przelozony jest kobieta?
    --
    R.

  • 5. Data: 2005-09-24 09:52:12
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dh2u24$udl$1@news2.ipartners.pl>
    Rylko napisał(a):

    > a co jesli przelozony jest kobieta?

    A co to zmienia w tym temacie?

    Pozdr,

    Ps. Tnij cytaty i odpowiadaj pod nimi.

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 6. Data: 2005-09-24 10:20:57
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Rylko write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of sob, 24 wrz 2005 at 05:56 GMT

    >Czy przełożony ma prawo zakazać kontaktów ze swoim podwładnym innym

    W pracy? Zakazać nie, ale utrudnić zapewne tak (na różne sposoby).
    Poza nią? Nie przesadzajmy...

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 7. Data: 2005-09-24 12:31:41
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    Rylko <r...@N...pl> napisał(a):

    > a co jesli przelozony jest kobieta?
    nic, moze pic soczek jesli nie lubi piwa ;)

    chcesz mi powiedziec, ze to kobieta wymyslila ten zakaz? :-D

    a tak powaznie to za malo napisales aby cos wiecej powiedziec.
    taki zakaz jest nierealny do wprowadzenia. utrudnic mozna i to skutecznie,
    ale w pewnym momencie bedzie to bardziej smieszne niz powazne.
    no chyba, ze otrzymacie identyfikatory z gps'em - wtedy maja was na
    widelcu;)

    poza tym o jaka forme kontaktow chodzi? :)

  • 8. Data: 2005-09-24 12:38:31
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dh3gvd$i4l$1@inews.gazeta.pl>
    mhl999 napisał(a):

    > no chyba, ze otrzymacie identyfikatory z gps'em - wtedy maja was na
    > widelcu;)

    A gdzie tam, za duży błąd. Chyba że jest zakaz na przebywanie bliżej niż
    50 m.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 9. Data: 2005-09-24 21:33:38
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Rylko" <r...@N...pl> wrote in news:dh2pq5$sh4$1@news2.ipartners.pl:

    > Czy przełożony ma prawo zakazać kontaktów ze swoim podwładnym innym
    > pracownikom firmy, którzy pod niego (tego przełożonego) nie podlegają?

    nie wiem czy dobrze zrozumialem sytuacje:

    jest sobie duzy budynek biurowy; mamy w nim administracje a w niej
    miedzy innymi dzial hydraulikow i dzial sprzataczek; no i szefowa
    sprzataczek zabronila hydraulikom kontaktu z jedna konkretna
    sprzataczka?? czy to dobry scenariusz??

    jezeli taki zakaz to skutek a jego bezposrednia przyczyna nie lezy
    w konflikcie w zakresie obowiazkow tych pracownikow a moze nawet
    dopomaga im w wykonywaniu tych obowiazkow - to dlaczego by nie??
    (zalozmy, ze hydraulicy nic zawodowo nie straca bez kontaktow z
    ta sprzataczka, a moze nawet beda lepiej pracowac, bo ta wykluczona
    sprzataczka odciagala ich od pracy i np. spedzali czas pijac kawe w
    pracy);

    poza tym takich bezposrednich powodow moze byc wiecej: moze np. szef
    ma dwa zespoly, ktore pracuja nad tym samym i nie chce, zeby sobie
    wzajemnie podgladali swoja prace - to moze byc czasami uzasadnione;

    adas;