PracaGrupypl.praca.dyskusje › moje cholerna bezrobocie!!!

  • 41. Data: 2005-09-23 11:43:09
    Temat: Re: moje cholerna bezrobocie!!!
    Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2005 12:13:29 +0200, Zoka naskrobałeś/łaś:

    >Powiem Wam tak..
    >myślałam o otwarciu twz.własnego interesu, ale po doświadczeniach związanych
    >z pracą w przychodni, to mam obawy.
    >Nie czarujmy się, nie stać mnie po prostu na inwestycję, która nie
    >przyniesie potem żadnych zysków.
    >Tego się boję, bo nie przelewa mi się na tyle, żeby móc zaryzykować.
    Pisałaś wyżej, że pomaga Ci mama? Mieszkasz z nią? Porozmawiaj, może uda
    się robić masaże w domu? Dodatkowo możesz robić klientowi herbatkę
    i częstować domowym ciastem.
    Zaproś kilku znajomych, zrób im masaże, jak opowiedzą
    w pracy/domu/znajomym o takiej możliwości, to znajdziesz klientów za
    pieniążki.
    Czasem lepiej jest zaczynać tak właśnie w domu, niektórzy cenią sobie
    wlaśnie swojski, domowy klimat.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12 latka no 1. on p.r.a

  • 42. Data: 2005-09-24 18:37:25
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2005 21:27:48 +0200, Zoka napisał(a):

    > w przypadku zainstnienia potrzeby pracodawcy, pracownik wyraża zgodę
    > na świadczenie pracy ponad obowiązujący go wymiar czasu do czasu
    > pracy pełnego etatu..."
    > Także ja się jawnie na to godziłam podpisując umowę, i byłam tego
    > w pełni świadoma, więc przypuszczam, że sądy tutaj nic nie dadzą,
    > poza tym w tej chcili już mi to wisi.

    Nic nie pisze, ze masz swiadczyc te prace bezplatnie. Jak mialem do
    czynienia z niepelnoetatowcami, to czas przepracowany pomiedzy niepelnym
    etatem a czasem 8-o godzinnym byl im liczony jako platne godziny nieobjete
    dodatkami z tytulu nadgodzin - i tyle. Dopiero jak niepelnoetatowiec
    przepracowal w miesiacu wiecej godzin, niz etat, dostawal dodatek za prace
    w nadgodzinach. Jesli dysponujesz kwitami na rzeczywista liczbe
    przepracowanych godzin, to mozesz spokojnie zarzadac zaplaty za godziny
    ponad niepelny etat, a w przypadku odmowy skierowac sprawe do pip i sad
    pracy. W pierwszym wlasnym pismie do pracodawcy - zanim podejmiesz kroki
    oficjale, wylicz ile mialas niezaplaconych godzin, a ich wartosc ustal
    dzielac place z umowy przez ilosc godzin obowiazujacych na niepelnym
    etacie - i taka wartosc godziny pomnoz przez ilosc godzin ktore jest ci
    dluzny pracodawca.