PracaGrupypl.praca.dyskusje › każą mi uczyć współpracowników javy

  • 31. Data: 2002-07-21 17:39:16
    Temat: Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Oczywiscie, ja po prostu sie oburzylem, ze facet
    > 1. nie przedstawil swojej sytuacji dokladnie
    to prawda.

    > 2. jedyne na co go bylo stac to marudzenie jak mu ciezko i ze _musi_ sie
    > dzielic swoja bezcenna wiedza!
    a skad wiesz, ze "_musi_ sie dzielic swoja bezcenna wiedza" - za malo informacji
    podal (co slusznie zauwazyles w pkt.1).
    ja to odebralem jako cos w stylu:
    "jestem programista, szef wyczytal, ze java jest prosta i kaze mi uczyc
    pracownikow innych dzialow, bo sadzi, ze sami beda sobie costam robic,
    co dotychczas robilem ja jako programista" - czyli ze to jest zagrozenie
    dla jednostki. Zagrozona jednostka ma prawo czuc sie zagrozona ;-)
    i bronic SIE (indywidualistycznie).

    > 3. wszyscy jak jeden maz wspolczuli mu i prowponowali prowadzenie dywersji
    nie zauwalyem w mojej odpowiedzi wspolczucia ani propozycji dywersji.
    __jesli__ jest tak, jak opisalem w odpoweidiz na pkt.2 to moze spokojnie
    ich uczyc _Javy_ (bo tego oczekuje szef) a jesli SZEF nie kaze mu ich uczyc
    przynajmniej podstaw: _informatyki_, _analizy_, _projektowania_,
    _programowania_ i dopiero _programowania w javie_ to i tak ich niczego
    nie nauczy. ale to SZEF mu kazal wlasnei tego od razu uczyc, wiec moze
    spokojnie to robic...
    czy to dywersja? to jest wykonywanie polecen sluzbowych, ale bez obaw,
    ze kopie sie pod samym soba dolek.

    pozdrawiam

    romekk

  • 32. Data: 2002-07-22 06:28:42
    Temat: Re: każą mi uczyć współpracowników javy
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    jak Ci zaplaca to czym sie martwisz, a jak nie to ........hmm, w kazdym
    razie wiedza teraz kosztuje i to duzo.
    Jacek B

  • 33. Data: 2002-07-22 09:43:36
    Temat: Re: A ile czasu potrzeba by opanowac Jave
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Jaceku i svobo
    Zapewne mnie za to nie polubicie, ale cos wam powiem...
    Dwa pokolenia temu wszyscy *tu* zajmowali sie uprawa buraków i
    pasterstwem swin.
    Gdyby bylo jak piszecie, lekarze i prawnicy mówili by z niemieckim lub
    rosyjskim akcentem.
    :)

    =============================
    Pozdrawia Polak,
    niesety tylko programista,
    za to zawsze wasz...
    Artur

  • 34. Data: 2002-07-22 17:24:51
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> napisał
    w news:3d3bd257.4626405@news.gazeta.pl...
> [...]
    > pasterstwem swin.
    > Gdyby bylo jak piszecie, lekarze i prawnicy mówili by z niemieckim lub

    Mówią Ci, że jak ktoś inteligentny oddziedziczył świnię,
    to powinien nie powinien robić konkurencji
    "obywatelom polskim narodowości prawniczej". ;-)

    > Pozdrawia Polak,
    > niesety tylko programista,

    BAH
    PS.
    "Dział Kadr przypomina pracownikom o badaniach okresowych krwi i kału
    w celu ustalenia czy pracownik ma pracę we krwi czy w dupie." (Budzik)

  • 35. Data: 2002-07-22 17:36:44
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Sadzisz towarzyszu, ze ja tak sam o sobie?
    ^^^^^^^^^^^^^^
    pierwszy raz bylo to smieszne, ale tylko pierwszy. To raz.

    > W socjalizmie to by go nikt tak okrutnie nie skrzywdzil.
    > To fakt.
    > Ze by pewnie wyladowal w jakims gulagu, podczas

    Ty masz jakas fobie i problemy ze zrozumieniem pisanego tekstu, drogi
    chlopcze. To dwa.

    Z jeden i dwa wynika ze nie chce mi sie z toba dyskutowac bo to ani dyskusja
    ani przyjemnosc.
    EOT

  • 36. Data: 2002-07-22 17:45:34
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> wrote in message

    OK, moje zdanie wynikalo z innej (czy mylnej - tego nie wiemy) interpretacji
    tego co ten mlody czlowiek napisal.
    Byc moze zbyt duzo uwagi poswiecam na zgranie zespolu i wprowadzenie w zycie
    (z powodzeniem IMHO) tego co wielu z pseudomanagerow ma wpisane na
    wodotryskowych prezentacjach.

    Uwazam ze dzielenie sie wiedza, budowanie zespolu na zasadach wzajemnego
    wsparcia w przeciwienstwie do ostrej konkurencji i rywalizacji w dostepie do
    projektow i zadan jest efektywnie lepsza dlugookresowa strategia zarzadzania
    personelem.

    Oczywiscie wybitne jednostki sa przydatne. Ale tego typu nieutemperowany
    guru w normalnej firmie (nie w jednostkach badawczych, czy np. w dzialach
    marketingowych) raczej bedzie przyczyna klopotow niz sukcesow.

    Pozdr.
    Beny

  • 37. Data: 2002-07-22 21:30:39
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc.
    1. >pierwszy raz bylo to smieszne, ale tylko pierwszy. To raz.
    2. >Ty masz jakas fobie i problemy ze zrozumieniem pisanego tekstu,
    drogi chlopcze. To dwa.
    ^^^^^^^^^^^^*Drogi chlopcze* -w ten sposób "powazny" osobnik który sie
    nawet nie podpisze wlasnym nazwiskiem (bo sie go zapewne wstydzi)
    próbuje nam wszystkim uzmyslowic, ze my to gówniarze,
    on zas jest poczciwym "staruszkiem", a w jego swiecie ludzie starsi
    zawsze maja racje.
    :)
    (w poscie msgid: ahhga7$q6l$05$...@n...t-online.com, tez uzyl tej
    sztuczki -rosnie nam nowy maz stanu. :)))))))
    >Z jeden i dwa wynika ze nie chce mi sie z toba dyskutowac bo to ani dyskusja
    >ani przyjemnosc.
    To prawda to nie dyskusja.
    Ty nas po prostu nauczasz (jak Chrystus w Kanie Galilejskiej).
    Ja zas staram sie tylko uzmyslowic, ze takie teksty to juz byly,
    i padaly glównie z ust *zlych* ludzi: hitlerowców czy komunistów.
    Ta retoryka utwierdza mnie w przekonaniu ze
    to kolejny egzemplarz z archetypu pozbawionych
    poczucia humoru sfrustrowanych post-komuchów
    :(
    Z mojej strony to tyle w tym watku.

    Wiecej pogody ducha zyczy:
    Artur

  • 38. Data: 2002-07-23 16:00:22
    Temat: Odp: każą mi uczyć współpracowników javy
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Roman Kubik <r...@p...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah9clb$e9l$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > bo jesli nie, to mozesz ich spokojnie uczyc skladni, klas, funkcji.
    > i tak poza hello world nie wyjda, a bedziesz mial bardzo duzo roboty
    > robiac za nich to czego zechce od nich szef, co sknoca i trzeba bedzie
    > poprawiac, a jak bedzie zle dzialac, to bedzie ICH wina, a to ze wogule
    > cos bedzie jakkolwiek dzialac, to bedzie TWOJA zasluga.

    Zalezy jaki szef, jesli taki nie do konca kumaty, to moze sie okazac, ze to
    jednak wina kolegi, za to, ze NIE NAUCZYL...

    Kania
    --
    Z powodu wirusow nie odbieram poczty z darmowych kont

  • 39. Data: 2002-07-31 08:59:48
    Od: " " <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    brawo !!!

  • 40. Data: 2002-08-26 09:00:32
    Od: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>

    Odpowiedsz, ze ludzie dziela sie na samoukow i nieukow :)))

    Ale wiedza zawsze sie warto dzielic