PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy są tacy w Polsce którzy telepracują?

  • 1. Data: 2002-07-19 07:02:11
    Temat: Czy są tacy w Polsce którzy telepracują?
    Od: "Marek Wojcik" <m...@a...net>

    Czy telepraca jest w Polsce popularna. Niech ktoś przyzna się że
    telepracuje.
    Może są też jacyś programiści?

    Marek

  • 2. Data: 2002-07-19 07:47:02
    Temat: Re: Czy są tacy w Polsce którzy telepracują?
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Czy telepraca jest w Polsce popularna. Niech ktoś przyzna się że
    > telepracuje.
    > Może są też jacyś programiści?
    >
    > Marek

    Ja telepracuje. Oczywiscie jest to praca dodatkowa, bo jakby byla podstawowa
    tobym nie ryzykowal...
    Z ta telepraca jest tak, ze moi 2 telepracodawcy wspolpracuja ze mna, bo
    mieszkamy niedaleko siebie i jakby - zawsze mozna sie szybko spotkac na
    zywo...

    pzdr

    jacek

  • 3. Data: 2002-07-19 08:20:39
    Od: "Rafal Neumann" <n...@W...go2.pl>

    Użytkownik "Marek Wojcik" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    > Czy telepraca jest w Polsce popularna. Niech ktoś przyzna się że
    > telepracuje.

    nie jest i dlugo nie bedzie,bo polscy pracodowacy wola miec osobisty
    "nadzor" nad pracownikiem
    tymczasem jesli tylko osoba dysponuje szybkim laczem przy pomocy
    videokonferencji niewiele by sie roznila od zwyklego pracownika

    praca w domu ma wiele zalet i wiele wad - najwieksza jest chyba odpowiednia
    mobilizacja do pracy a nie np.ogladania telewizji :)
    i placa musialaby byc w zwiazku z tym mocno uzalezniona od efektow

    moze zlapiesz jakas prosta chałture,ale na stala i poważną "teleprace" bym
    nie liczyl.

    Rafal Neumann

  • 4. Data: 2002-07-19 09:24:47
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Rafal Neumann wrote:

    > moze zlapiesz jakas prosta chałture,ale na stala i poważną
    > "teleprace" bym nie liczyl.

    Ee.. przesadzasz, znaczna część tłumaczy tak pracuje i jakoś całkiem
    dobrze mozna z tego wyżyć.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-07-19 10:23:57
    Od: "Rafal Neumann" <n...@W...go2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> napisał w wiadomości

    > Ee.. przesadzasz, znaczna część tłumaczy tak pracuje i jakoś całkiem
    > dobrze mozna z tego wyżyć.

    pytanie bylo o programistow nie tlumaczy

    Rafal Neumann

  • 6. Data: 2002-07-19 11:42:11
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Czy telepraca jest w Polsce popularna. Niech ktoś przyzna się że
    > telepracuje.

    Ja sobie telepracuję :)
    W zasadzie, ostatnio poza domem - byłam zatrudniona jakieś 5 lat temu :).
    Dla mnie zatem praca poza siedzibą firmy to normalka. Wymaga sporo
    samodyscypliny i umiejętności zarządzania czasem, ale nie wyobrażam sobie
    już, że mogłabym codziennie zasuwać z teczuszką do jakiegoś
    biurowca-mrówkowca.

    Asmira

  • 7. Data: 2002-07-19 11:47:40
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > tymczasem jesli tylko osoba dysponuje szybkim laczem przy pomocy
    > videokonferencji niewiele by sie roznila od zwyklego pracownika

    Moze tak a moze nie.... wsrod polskich pracodawcow moze i nie, ale skoro to
    telepraca to jakie znaczenie ma czy pracodawca znajduje sie na drugim koncu
    miasta czy na drugim koncu kontynentu... Jesli szukasz pracy to warto
    rozgladnac sie za takowa praca w EU lub USA...

> [...]
    > mobilizacja do pracy a nie np.ogladania telewizji :)
    > i placa musialaby byc w zwiazku z tym mocno uzalezniona od efektow

    Na przykladzie telepracy widac ze
    czlowiek jest w stanie efektywie pracowac max kilka godzin!!! W pracy musi
    byc na chodzie, ma do dyspozycji tony kawy a jak jest zmeczony nie kimnie
    sie na biurku czy nie obejrzy tv przez moment. W pracy musi wysluchac
    pieprzacych od rzeczy szefow.

    > moze zlapiesz jakas prosta chałture,ale na stala i poważną "teleprace" bym
    nie liczyl.

    czasem te "chaltury" to bardzo powazny zastrzyk budzetu domowego... wiec
    tego bym nie lekcewazyl

  • 8. Data: 2002-07-19 12:51:24
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > samodyscypliny i umiejętności zarządzania czasem, ale nie wyobrażam sobie
    > już, że mogłabym codziennie zasuwać z teczuszką do jakiegoś

    Czym sie zajmujesz zawodowo ?

    Rafal

  • 9. Data: 2002-07-19 12:52:32
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > byc na chodzie, ma do dyspozycji tony kawy a jak jest zmeczony nie kimnie
    > sie na biurku czy nie obejrzy tv przez moment. W pracy musi wysluchac

    wlasnie ze nie :)
    Badania wykazaly, ze telepraca jest 30% wydajniejsza

    Pozdrowka,
    Rafal

  • 10. Data: 2002-07-19 13:46:25
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@p...onet.pl wrote in <5...@n...onet.pl>:

    /ciach.../

    >wlasnie ze nie :)
    >Badania wykazaly, ze telepraca jest 30% wydajniejsza

    Ale to nie dotyczy calego spoleczenstwa... znajda sie osoby, w ktorych
    wykonaniu bedzie ona 70% mniej wydajna :-)

    W.