PracaGrupypl.praca.dyskusje › poleccie prawnika...

  • 1. Data: 2002-07-18 22:17:41
    Temat: poleccie prawnika...
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Moja byla firma - duzy amerykanski producent softu zalega mi sporo pieniedzy i
    wprost odmawia ich wyplaty. Niestety uklad zwiazany z umowa byl taki ze nie
    wiem kogo pozwac do sadu - oddzial polski, ktory obecnie sie uzamodzielnil, czy
    holenderski, w ktorym pracowalem. Niestety byly pracodawca to wie i proboje ty
    mnie splawic.
    Nie znam sie za bardzo na tym i potrzebuje kogos madrego kto by to ocenil i w
    razie czego podjal sie zastestwa sadowego. Czy znacie jakas kancelarie, ktora
    specjalizujesie w prawie pracy?

    pozdrawiam,

    Korzon

  • 2. Data: 2002-07-19 06:16:46
    Temat: Re: poleccie prawnika...
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Wejdź na grupę pl.soc.prawo

  • 3. Data: 2002-07-20 14:23:10
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Wejdź na grupę pl.soc.prawo

    Dzieki, skorzystam. Ale jakby ktos mal jakis pomysl bede wdzieczny za rade

    Korzon