PracaGrupypl.praca.dyskusjekażą mi uczyć współpracowników javy › Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do
    zwolnienia chlopcze!
    Date: 21 Jul 2002 17:39:16 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Oczywiscie, ja po prostu sie oburzylem, ze facet
    > 1. nie przedstawil swojej sytuacji dokladnie
    to prawda.

    > 2. jedyne na co go bylo stac to marudzenie jak mu ciezko i ze _musi_ sie
    > dzielic swoja bezcenna wiedza!
    a skad wiesz, ze "_musi_ sie dzielic swoja bezcenna wiedza" - za malo informacji
    podal (co slusznie zauwazyles w pkt.1).
    ja to odebralem jako cos w stylu:
    "jestem programista, szef wyczytal, ze java jest prosta i kaze mi uczyc
    pracownikow innych dzialow, bo sadzi, ze sami beda sobie costam robic,
    co dotychczas robilem ja jako programista" - czyli ze to jest zagrozenie
    dla jednostki. Zagrozona jednostka ma prawo czuc sie zagrozona ;-)
    i bronic SIE (indywidualistycznie).

    > 3. wszyscy jak jeden maz wspolczuli mu i prowponowali prowadzenie dywersji
    nie zauwalyem w mojej odpowiedzi wspolczucia ani propozycji dywersji.
    __jesli__ jest tak, jak opisalem w odpoweidiz na pkt.2 to moze spokojnie
    ich uczyc _Javy_ (bo tego oczekuje szef) a jesli SZEF nie kaze mu ich uczyc
    przynajmniej podstaw: _informatyki_, _analizy_, _projektowania_,
    _programowania_ i dopiero _programowania w javie_ to i tak ich niczego
    nie nauczy. ale to SZEF mu kazal wlasnei tego od razu uczyc, wiec moze
    spokojnie to robic...
    czy to dywersja? to jest wykonywanie polecen sluzbowych, ale bez obaw,
    ze kopie sie pod samym soba dolek.

    pozdrawiam

    romekk