PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to mi coś da???

  • 1. Data: 2002-07-18 23:46:21
    Temat: Czy to mi coś da???
    Od: Lubinski <m...@e...pl>

    Najpierw chciałem jedynie zdać egzaminy certyfikowane MCSA, ale po
    różnych wypowiedziach uważam ze to jednak za malo.Mam jednak pytanie:Czy
    duzo wieksze szanse będą, jeśli zapisze sie na dwa kursy z zakresu MS
    W2000 serwer(oczywiście certyfikowane):70-215(W2K Server) i 70-
    218(Managing Windows 2000 Network).Mam nadzieje ze te 5000zł wydane na
    szkolenia i egzaminy nie pójdą na marne.Co Wy o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2002-07-19 07:01:58
    Temat: Re: Czy to mi co? da???
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lubinski" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 218(Managing Windows 2000 Network).Mam nadzieje ze te 5000zł wydane na
    > szkolenia i egzaminy nie pójdą na marne.Co Wy o tym sądzicie?

    Lepiej zajmij się programowaniem. Wydawanie własnych pieniędzy na kursy MS,
    Novell itp to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Rozsądniejsze jest zdanie samych
    egzaminów, ale i tak to Ci nie pomoże na rynku pracy. Takich jak Ty jest
    tysiące.

    wm

  • 3. Data: 2002-07-19 07:54:27
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Lepiej zajmij się programowaniem. Wydawanie własnych pieniędzy na kursy
    MS,
    > Novell itp to wyrzucanie pieniędzy w błoto.

    Tu się zgadzam. Najlepszym wyjściem jest załapać się na taki kurs z firmy
    lub uczelni.

    >Rozsądniejsze jest zdanie samych
    > egzaminów, ale i tak to Ci nie pomoże na rynku pracy. Takich jak Ty jest
    > tysiące.

    Tu się nie zgadzam. Każdy kurs, który podnosi Twoje kwalifikację, pomaga Ci
    na rynku pracy. Dla przykładu podam autentyczną historię. Pięć osób ode mnie
    z uczelni chciało podjąć pracę za granicą (w Niemczech). Dwie z nich miały
    certyfikaty Microsoftu i znalazły prace od razu, bez problemów. Od trzech
    pozostałych wymagano dodatkowych zaświadczeń z uczelni (chyba chodziło o
    dyplomy międzynarodowe) i generalnie musiały się sporo nachodzić.
    Poza tym dyplom Microsoftu wcalnie nie jest tak łatwo uzyskać. Świadczy on o
    wartości pracownika.

    Pozdrawiam
    Tytus

  • 4. Data: 2002-07-19 10:19:30
    Temat: Re: Czy to mi coo da???
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Lubinski" <m...@e...pl> wrote in message
> [...]
    <cut>
    > W2000 serwer(oczywiocie certyfikowane):70-215(W2K Server) i 70-
    > 218(Managing Windows 2000 Network).Mam nadzieje ze te 5000zł wydane na
    > szkolenia i egzaminy nie pójdą na marne.Co Wy o tym sądzicie?

    Warto w siebie zainwestowac, przy czym idz na Active Directory - instalacje,
    i ew. designing.
    /p

  • 5. Data: 2002-07-19 17:00:51
    Temat: Re: Czy to mi coœ da???
    Od: " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Lubinski <m...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > 218(Managing Windows 2000 Network).Mam nadzieje ze te 5000zł wydane na
    > szkolenia i egzaminy nie pójdš na marne.Co Wy o tym sšdzicie?

    Zależy jakiej pracy szukasz. Jeśli szukasz pracy jako administrator sieci,
    to takie egzaminy na pewno podnoszą twoje szanse na rynku pracy, zwłaszcza,
    jeśli nie masz doświadczenia. Jeśli szukasz pracy jako programista, to są
    bezużyteczne. Pamiętaj poza tym, ze takie egzaminy są pozyteczne, gdy są w
    miarę świeże, nikogo nie interesują certyfikaty sprzed kilku lat.

  • 6. Data: 2002-07-21 09:34:18
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ah9gk3$oee$1@news.gazeta.pl...

> [...]
    > bezużyteczne. Pamiętaj poza tym, ze takie egzaminy są pozyteczne, gdy są w
    > miarę świeże, nikogo nie interesują certyfikaty sprzed kilku lat.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Egzamin tak, kurs nie. To naprawde za duzo kasy za taki kurs.
    Bylem na takim kursie (oplacanym przez firme) ta wiedza ktora ci przekaza,
    na kursie,
    to zdecydowanie za malo zeby zdac egzamin.

    OK moze sie troche dowiedziec, ale nie za takie pieniadze.
    Gdybym mial je wylozyc ze swojej kieszeni to bym nie dal.

    Pozdrowka,
    Enif