PracaGrupypl.praca.dyskusjekażą mi uczyć współpracowników javy › Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
    From: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do
    zwolnienia chlopcze!
    Date: Mon, 22 Jul 2002 21:30:39 GMT

    Czesc.
    1. >pierwszy raz bylo to smieszne, ale tylko pierwszy. To raz.
    2. >Ty masz jakas fobie i problemy ze zrozumieniem pisanego tekstu,
    drogi chlopcze. To dwa.
    ^^^^^^^^^^^^*Drogi chlopcze* -w ten sposób "powazny" osobnik który sie
    nawet nie podpisze wlasnym nazwiskiem (bo sie go zapewne wstydzi)
    próbuje nam wszystkim uzmyslowic, ze my to gówniarze,
    on zas jest poczciwym "staruszkiem", a w jego swiecie ludzie starsi
    zawsze maja racje.
    :)
    (w poscie msgid: ahhga7$q6l$05$...@n...t-online.com, tez uzyl tej
    sztuczki -rosnie nam nowy maz stanu. :)))))))
    >Z jeden i dwa wynika ze nie chce mi sie z toba dyskutowac bo to ani dyskusja
    >ani przyjemnosc.
    To prawda to nie dyskusja.
    Ty nas po prostu nauczasz (jak Chrystus w Kanie Galilejskiej).
    Ja zas staram sie tylko uzmyslowic, ze takie teksty to juz byly,
    i padaly glównie z ust *zlych* ludzi: hitlerowców czy komunistów.
    Ta retoryka utwierdza mnie w przekonaniu ze
    to kolejny egzemplarz z archetypu pozbawionych
    poczucia humoru sfrustrowanych post-komuchów
    :(
    Z mojej strony to tyle w tym watku.

    Wiecej pogody ducha zyczy:
    Artur