PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?

  • 11. Data: 2004-01-10 16:33:38
    Temat: Re: jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    sothren wrote:

    > Niestety pomimo fatalnej sytuacji na rynku pracy, nie ma za dużo osób
    > kompetentnych. Przeprowadzilem duzo rekrutacji i jestem zdegustowany
    > poziomem kandydatow.

    dostajesz to za co płacisz, a właściwie to trochę lub dużo mniej

    nie spodziewaj się, że dobry fachowiec będzie pracował za najniższą krajową

    często też specjaliści są nieco zmanierowani, nie tolerują chamstwa ani
    bezczelności pracodawcy, mogąc sobie na to pozwolić zmieniają pracę

    praca z miernotami lub pod kierownictwem miernoty to katorga

    naucz się, że z ludźmi trzeba współpracować, nie rządzić nimi, epoka
    feudalizmu dawno minęła

  • 12. Data: 2004-01-11 16:13:18
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > naucz się, że z ludźmi trzeba współpracować, nie rządzić nimi, epoka
    > feudalizmu dawno minęła

    Kurdelebele
    Epoka feudalizmu minęła, to prawda, ale następna epoka u nas jeszcze nie
    nadejszła.
    Na współpracę to jeszcze poczekasz .... może Twoje dzieci ...

    Wg mnie niekompetencja, brak odpowiedzialności to obecnie główne cechy
    większości starających się o pracę a poza tym z pracownikami jest jak z
    naszymi piłkarzami, aspiracje mają ogromne ale umiejętności DD.
    Ale piłkarze te pieniądze dostają a pracownicy nie ..... i może dobrze.

    pozdrawiam
    fart

  • 13. Data: 2004-01-13 22:14:14
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    fart wrote:

    "orły nie latają stadami, trzeba je łowić samotnie"

    P.S. może ktoś przypomni, kto to powiedział?

  • 14. Data: 2004-01-17 16:37:12
    Temat: Odp: jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bozo <b...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:m...@r...topaz.eu.org...
    > fart wrote:
    > "orły nie latają stadami, trzeba je łowić samotnie"
    > P.S. może ktoś przypomni, kto to powiedział?
    Szef koncernu ICL przed ładnymi paru laty? Nazwiska niestety z pamięci
    nawet kleszczami...

    pozdrowionka
    zairazki

  • 15. Data: 2004-01-21 11:32:46
    Od: f...@w...pl

    > właśnie, muszę spotkać się z kilkoma kandydatami.
    > czy ktoś może mi podpowiedzieć jak przygotować matrycę  wspólna do oceny
    > wszystkich kandydatów, może są gotowe szablony?
    >
    > pozdrawiam
    > paweł

    Czy to stanowisko jest oferowane na Twoje miejsce?
    Będąc rekruterem nie jesteś wstanie poradzić sobie z oceną pracownika ?
    No proszę. Założę się, że zostałeś polecony przez "znajomych królika".

    Najlepsza metoda to: Assesment Center - ale do niej potrzebne jest
    doświadczenie, nie sztywne regułki z Uczelni czy matryce.

    Pozdrawiam i współczuję ( Twojemu pryncypałowi )