PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?

  • 1. Data: 2004-01-08 17:25:41
    Temat: jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?
    Od: "paweł" <p...@w...pl>

    właśnie, muszę spotkać się z kilkoma kandydatami.
    czy ktoś może mi podpowiedzieć jak przygotować matrycę wspólna do oceny
    wszystkich kandydatów, może są gotowe szablony?

    pozdrawiam
    paweł

  • 2. Data: 2004-01-08 19:06:36
    Temat: Re: jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?
    Od: "petec" <p...@k...SPAM.chip.pl.INVALID>

    wiesz co? moze poproś kogoś innego, bo taka sierota jak Ty zatrudni raczej
    kogoś niekompetentnego. Nie starałeś się nigdy o pracę?

    --
    pozdr,
    Piotrek

  • 3. Data: 2004-01-08 19:10:10
    Od: sothren <s...@W...pl>

    Użytkownik paweł napisał:
    > właśnie, muszę spotkać się z kilkoma kandydatami.
    > czy ktoś może mi podpowiedzieć jak przygotować matrycę wspólna do oceny
    > wszystkich kandydatów, może są gotowe szablony?

    Jestem w stanie Ci pomoc, lecz napisz jaka branza sie zajmujesz?

    Soren

  • 4. Data: 2004-01-08 19:12:22
    Od: sothren <s...@W...pl>

    Użytkownik petec napisał:

    > wiesz co? moze poproś kogoś innego, bo taka sierota jak Ty zatrudni raczej
    > kogoś niekompetentnego. Nie starałeś się nigdy o pracę?

    Nie badz taki ostry zawsze jest ten "pierwszy" raz. Maja go nawet TAKIE
    sieroty.

    Pozdrawiam Soren

  • 5. Data: 2004-01-08 19:18:12
    Od: "petec" <p...@k...SPAM.chip.pl.INVALID>

    sothren o mniej lub bardziej prawdziwym adresie e-mail
    s...@W...pl sklecił w pocie czoła w poście
    news:btka63$gv3$2@inews.gazeta.pl następujące słowa:

    > Nie badz taki ostry zawsze jest ten "pierwszy" raz. Maja go nawet TAKIE
    > sieroty.

    sorry, już mnie to wkurza wszystko bo widzę jak jedne sieroty zatrudniają
    drugie niekompetentne sieroty, i efekt jest taki że fajne stanowiska są
    obsadzone przez ludzi którym nie chce się pracować albo mają w nosie to co
    robią, lub też obsadza się takich 'z garbem', a dla porządnych ludzi z
    zacięciem pracy nie ma.

    --
    pozdr,
    Piotrek

  • 6. Data: 2004-01-08 19:20:31
    Od: "petec" <p...@k...SPAM.chip.pl.INVALID>

> [...]
    news:btka63$gv3$2@inews.gazeta.pl następujące słowa:

    > Nie badz taki ostry zawsze jest ten "pierwszy" raz. Maja go nawet TAKIE

    w jaki sposób osoba która nie wie jak przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne
    chce rekrutować inne osoby?

  • 7. Data: 2004-01-08 20:00:07
    Od: sothren <s...@W...pl>

    --

    Niestety pomimo fatalnej sytuacji na rynku pracy, nie ma za dużo osób
    kompetentnych. Przeprowadzilem duzo rekrutacji i jestem zdegustowany

    --
    Zwyciężać mogą Ci, którzy wierzą, że mogą.
    Soren

  • 8. Data: 2004-01-08 20:47:13
    Od: "Moralistka M." <m...@o...pl>

    > właśnie, muszę spotkać się z kilkoma kandydatami.
    > czy ktoś może mi podpowiedzieć jak przygotować matrycę wspólna do oceny
    > wszystkich kandydatów, może są gotowe szablony?

    Proponuję zatrudnienie (na ten dzień) fachowca, specjalisty w dziedzinie
    rekrutacji, najlepiej psychologa, warto, bo taka inwestycja się przecież
    zwraca! Przekażesz mu swoje oczekiwania a on już będzie wiedział co dalej
    zrobić.

    Moralistka M.

    P.S. Na całe szczęście nigdzie nie ma takich gotowych szablonów...

  • 9. Data: 2004-01-09 09:47:23
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "petec" w wiadomości news:3ffdad32@news.vogel.pl napisal(a):

> [...]
    > się pracować albo mają w nosie to co robią, lub też obsadza
    > się takich 'z garbem', a dla porządnych ludzi z zacięciem pracy nie ma.

    Jesli tylko zaciecie do pracy, to jedynie praca zdalna lub taka, gdzie nie
    ma sie (za czestego) kontaktu z drugim czlowiekiem ;-) W przypadku pracy w
    grupie wazne sa rowniez wzajemne relacje. I to wcale nie oznacza od razy
    wazeliniarstwa! :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 10. Data: 2004-01-09 20:24:23
    Od: sothren <s...@W...pl>

    > P.S. Na całe szczęście nigdzie nie ma takich gotowych szablonów...

    --

    Oj tak, całe szczeście, że nie ma gotowych szablonów. Samo pytanie o
    szablony rekrutacyjne świadczy o niewiedzy autora i o tym, że to nie on