PracaGrupypl.praca.dyskusjejak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne? › Re: jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?
    From: Bozo <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne?
    Date: Sat, 10 Jan 2004 17:33:38 +0100

    sothren wrote:

    > Niestety pomimo fatalnej sytuacji na rynku pracy, nie ma za dużo osób
    > kompetentnych. Przeprowadzilem duzo rekrutacji i jestem zdegustowany
    > poziomem kandydatow.

    dostajesz to za co płacisz, a właściwie to trochę lub dużo mniej

    nie spodziewaj się, że dobry fachowiec będzie pracował za najniższą krajową

    często też specjaliści są nieco zmanierowani, nie tolerują chamstwa ani
    bezczelności pracodawcy, mogąc sobie na to pozwolić zmieniają pracę

    praca z miernotami lub pod kierownictwem miernoty to katorga

    naucz się, że z ludźmi trzeba współpracować, nie rządzić nimi, epoka
    feudalizmu dawno minęła