PracaGrupypl.praca.dyskusje › TPSA Blue Line

  • 1. Data: 2004-01-08 17:32:37
    Temat: TPSA Blue Line
    Od: "peligroso" <p...@p...fm>

    Mogę podjąć tam pracę ale uwaga za 4,2 zł NETTO !!!
    Kurcze utrzymywać się nie muszę sam, nie wiem chyba potraktować
    to na zasadzie zdobywania doświadczeń, ale z tymi stawkami
    to chyba kogoś ostro popierdzieliło. Potem się dziwią że niebieska linia
    działa jak
    działa jak płacą ludziom takie stawki, za było nie było odpowiedzialną
    robotę.
    Oczywiście to nie TPSA zatrudnia tylko jakas firma zewnętrzna od pracy
    czasowej
    aby bylo smieszniej.
    Tak więc taki malutki dylemacik mam czy wogóle w to wchodzić,
    i postanowiłem się z Wami podzielić
    Pozdrawiam
    peli.

  • 2. Data: 2004-01-08 18:08:50
    Temat: Re: TPSA Blue Line
    Od: "petec" <p...@k...SPAM.chip.pl.INVALID>

    A ja mam u siebie w robocie 5,80 zl/godzinę. To dużo czy mało?

    --
    pozdr,
    Piotrek

  • 3. Data: 2004-01-08 19:03:23
    Od: "petec" <p...@k...SPAM.chip.pl.INVALID>

    netto ofkorz

  • 4. Data: 2004-01-08 19:52:14
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    W chuj

  • 5. Data: 2004-01-08 21:30:14
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    Dieter:

    > W chuj

    na wsi sie tak mowi?

    --
    psycomy

  • 6. Data: 2004-01-08 21:30:37
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    petec:

    > A ja mam u siebie w robocie 5,80 zl/godzinę. To dużo czy mało?

    a Tobie starcza?

    --
    psycomy

  • 7. Data: 2004-01-09 07:22:19
    Od: "Grzesiek" <g...@n...com>

    Ja uważam że pomimo tak niskiej stawki warto spróbowac choć praca jest
    ciężka i niewdzięczna. Zdobędziesz doświadczenie w call center a takich
    miejsc pracy z pewnością będzie przybywać

  • 8. Data: 2004-01-09 19:25:37
    Temat: Odp: TPSA Blue Line
    Od: "dorota" <d...@p...onet.pl>

    Jestem zainteresowana taką praca bo nie mam zadnej. Czy moglabym sie
    dowiedziec czy w Kielcach jest taka oferta dostepna????

  • 9. Data: 2004-01-11 20:10:17
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    peligroso; <btk4ap$ak9$1@topaz.icpnet.pl> :

    > Mogę podjąć tam pracę ale uwaga za 4,2 zł NETTO !!!
    > Kurcze utrzymywać się nie muszę sam, nie wiem chyba potraktować
    > to na zasadzie zdobywania doświadczeń, ale z tymi stawkami
    > to chyba kogoś ostro popierdzieliło.

    Poczekaj aż skończysz okres ochronny pt. studia. :(

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)