PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile mozna zarobic w niemczech

  • 1. Data: 2004-01-08 16:46:17
    Temat: ile mozna zarobic w niemczech
    Od: "kowal" <k...@o...pl>

    przy zrywaniu pomidorów i czy mozna ta kase normalnie przewieźć do polski
    ?

    pozdro

  • 2. Data: 2004-01-09 09:42:42
    Temat: Re: ile mozna zarobic w niemczech
    Od: Mamqa <m...@w...pl>

    Użytkownik kowal napisał:
    > przy zrywaniu pomidorów

    Nie wiem ile akurat przy pomidorach sie zarabia ale srednie stawki
    poprzez firmy organizujace prace sa od 6 do 7,5 euro za godzine (z tym
    ze najczesciej jest tak ze jak wiecej zarabiasz czyli okolo 7 - 7,5 euro
    to dodatkowo sie placi za mieszkanie, takze ogolnie na to samo wychodzi).
    Nie mam pojecie ile zarabia sie bez posrednictwa ale wiem ze te firmy
    posredniczace tez cos za pracownikow biora wiec jak sam zalatwisz sobie
    taka prace "u prywaciarza" to mozesz zadac 10-13 euro za godzine.

    >i czy mozna ta kase normalnie przewieźć do polski
    > ?

    Jezeli jedziesz tam legalnie to oczywiscie, wprawdzie duzo ludzi zaklada
    sobie tutaj konto na ktore mozna w niemczech wplacac dewizy (mozna tez
    zalozyc takie konto w niemczech ale musisz sie upewnic czy w polsce
    ewent.karta bankomatowa bedzie akceptowana, najlepiej brac popularne
    takie jak: visa czy mastercard). Sa tez tacy co wola przewozic gotowke
    przy sobie ale juz sie nasluchalam o napadach na takie osoby...

    Mam(q)a /g-g 365511
    http://mamqa.webpark.pl/
    "Aby cenić i kochać to, co wielkie,
    najpierw musisz ćwiczyć się w tym, co małe" /Georg Keil

  • 3. Data: 2004-01-10 16:20:22
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    (CIACH)
    jak sam zalatwisz sobie
    > taka prace "u prywaciarza" to mozesz zadac 10-13 euro za godzine.

    Zadac oczywiscie mozesz, ale juz widze wybuch smiechu tego bambra!
    Realnie 5euro/h.
    t.

  • 4. Data: 2004-01-10 17:30:22
    Od: Mamqa <m...@w...pl>

    Użytkownik terrorysta napisał:

    > Zadac oczywiscie mozesz, ale juz widze wybuch smiechu tego bambra!
    > Realnie 5euro/h.

    Chyba piszesz o kimś kto "dorwał" prace na czarno albo u jakiegoś
    skąpiradła a w tym wypadku wolałabym wyjechać poprzez pośredników

  • 5. Data: 2004-01-10 23:50:13
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    > Chyba piszesz o kimś kto "dorwał" prace na czarno albo u jakiegoś
    > skąpiradła a w tym wypadku wolałabym wyjechać poprzez pośredników

> [...]
    Oczywiscie "black" ale z postu pytajacego wywnioskowalem, ze o to
    chodzi.
    t.