PracaGrupypl.praca.dyskusje › pensja Asystenta na wyzszej uczelni

  • 1. Data: 2004-01-08 16:08:27
    Temat: Re: pensja Asystenta na wyzszej uczelni
    Od: "Bach2k" <b...@T...gazeta.pl>

    > Juz znalazlem odpowiednie rozporzadzenie z 1 sierpnia 2003 roku, tylko nie
    > wiem dalej czy to co tam podaja to jest brutto, czy netto (pewnie brutto)
    > jak jest w praktyce.
    > Piotrek

    Możesz podać ile jest tam zapisane ?
    dzięki

    --
    pozdrawiam Bach
    www.bach2k.republika.pl

  • 2. Data: 2004-01-09 15:46:29
    Temat: pensja Asystenta na wyzszej uczelni
    Od: "Aktis" <p...@m...softax.com.pl>

    Interesuje mnie ile wynosi wynagrodzenie Asystenta na wyższej uczelni w
    Polsce. Mysle ze jest to jakos regulowane rozporządzeniem Ministra Edukacji,
    ale jakis aktualnych danych nie moglem znalezc ( najlepsze znalazlem z 2001
    roku). Interesuje mnie tez jak to jest w praktyce.

    Z powazaniem
    Piotr Łapiński

  • 3. Data: 2004-01-09 16:07:31
    Od: "Aktis" <p...@m...softax.com.pl>

    Juz znalazlem odpowiednie rozporzadzenie z 1 sierpnia 2003 roku, tylko nie
    wiem dalej czy to co tam podaja to jest brutto, czy netto (pewnie brutto) i
    jak jest w praktyce.
    Piotrek

    ..

  • 4. Data: 2004-01-09 17:35:00
    Od: "Aktis" <p...@m...softax.com.pl>

    oto linki
    http://www.menis.gov.pl/prawo/rozp_242.htm
    http://www.menis.gov.pl/prawo/rozp_241.htm

    Piotrek

  • 5. Data: 2004-01-09 19:16:36
    Od: "Gregor Z" <g...@p...MOVEonet.pl>

> [...]
    2001
    > roku). Interesuje mnie tez jak to jest w praktyce.

    Tak jak jest napisane w rozporządzeniu z linku, wynagrodzenie jest określone
    widełkowo. To są oczywiście kwoty brutto. W rzeczywistości wysokość pensji
    zależy od uczelni i miasta. Na przykład na Uniwersytecie Szczecińskim pensje
    są zbliżone do wartości minimalnych.

    Do tego na początek dochodzi zasiłek na zagospodarowanie w wysokości 3
    pensji nieopodatkowanych zdaje się (jeśli to jest pierwsza praca). Zazwyczaj
    też asystent ma nadgodziny ponad pensum, które są rozliczane dodatkowo na
    umowę zlecenie.

    Pozdrawiam,

    Gregor