PracaGrupypl.praca.dyskusje › chyba jest coraz gorzej

  • 1. Data: 2004-01-22 00:44:21
    Temat: chyba jest coraz gorzej
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    ostatnio zauważyłem że ludzie coraz częściej na pl.praca.szukana błagają o
    pracę lub proszą o szansę wykazania się.
    --
    Marcin J.
    gg#1941408

  • 2. Data: 2004-01-22 02:15:48
    Temat: Re: chyba jest coraz gorzej
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ostatnio zauważyłem że ludzie coraz częściej na pl.praca.szukana błagają o
    > pracę lub proszą o szansę wykazania się.

    A powinni zajac sie doskonaleniem swoich umiejetnosci.
    Przyklad 1: dziewczyna ze znajomoscia worda i szybkim pisaniem nie umie
    poprawnie powstawiac przecinkow - szuka pracy biurowej
    Przyklad 2: facet "ucze sie do FCE" podejmie sie tlumaczen (o zgrozo)
    Przyklad 3: ambitna dziewczyna na skraju ubostwa absolutnie nie chce byc
    handlowcem ani agentem ubezpieczeniowym (chyba szeroki bardzo ten skraj)

    Co drugi czlowiek albo nie ma kwalifikacji, albo nie wie co chce robic.
    Jesli pracodawca ma wywalic kase na zatrudnienie kogos nowego, to postara
    sie, zeby to byl ktos pracowity kto zna sie na rzeczy, a nie przypadkowy
    bezrobotny, ktoremu wydaje sie, ze jest specjalista. A wbrew pozorom dla
    tych dobrych praca jest:)

    Pzdr,
    Aga

  • 3. Data: 2004-01-22 06:40:24
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > handlowcem ani agentem ubezpieczeniowym (chyba szeroki bardzo ten skraj)

    Jesli koszty wlasne przewyzszaja sprzedaz "handlowca" czy "agenta" to nie
    powinno cie to tak dziwic.Kosztem jest nawet dojazd do potencjalnego
    klienta.. Pomijam koszty dzialalnosci zwiazane z wiekszoscia umow
    agencyjnych i koszty szkolen

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > Pzdr,
    > Aga

    ---

  • 4. Data: 2004-01-22 08:15:54
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

    > ostatnio zauważyłem że ludzie coraz częściej na pl.praca.szukana błagają o
    > pracę lub proszą o szansę wykazania się.

    Czesc,

    A poczytales troche uwazniej te ogloszenia?
    Przyklad:
    Gosc oglasza sie jako Informatyk. Dla mnie OK. Ale dalej:Poszukuję stałej
    pracy lub zlecenie/dzieło jako grafik / webmaster /helpdesk / Informatyk /
    Elektronik to juz dla mnei jest niepowazne bo albo sie cos zna dobrze albo
    sie nie zna nic. Niech siezdecyduje kim chce zostac i po sprawie

    Przyklad2:
    Kolezanka pisalem w innym poscie ze koles tlumaczy teksty przygotowujac sie
    do FCE (sic!!!)

    Przykladow jest mnostwo i az glowa boli po przeczytaniu niektorych z nich. I
    ludzie sie dziwia ze nikt nie odzywa sie do nich z ogloszenia. A aktywne
    szukanie pracy?

    Pozdrawiam,

    Darek

  • 5. Data: 2004-01-22 08:23:17
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powinno cie to tak dziwic.Kosztem jest nawet dojazd do potencjalnego
    > klienta.. Pomijam koszty dzialalnosci zwiazane z wiekszoscia umow

    jak zes ladnie zauwazyl 'jesli' Ale ta dziewczyna nie spotkala sie jeszcze z
    pracodawca, bo na wstepie odrzuca taka mozliwosc pracy.

    Mialam znajoma, ktora pracowala jako handlowiec, w Warszawie i poruszala sie
    komunikacja miejska (bilet kosztowal ja ok. 60 pln - wtedy). Jedyne w co
    musiala zainwestowac, to swoj wyglad. nie pracowala tam dlugo, fakt, ale
    przez tych kilka miesiecy udalo jej sie odlozyc kase na kolejny rok studiow
    (a SWPS nie nalezy do najtanszych uczelni).

    Kania

  • 6. Data: 2004-01-22 09:14:14
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    Użytkownik "Darek/Ethan" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przykladow jest mnostwo i az glowa boli po przeczytaniu niektorych z nich.
    > ludzie sie dziwia ze nikt nie odzywa sie do nich z ogloszenia. A aktywne
    > szukanie pracy?

    Dla wielu aktywne poszukiwanie pracy, to czekanie przy telefonie na
    oferte...

    Kania

  • 7. Data: 2004-01-22 09:45:27
    Od: "mangha" <m...@c...pl>

> [...]

    > handlowcem ani agentem ubezpieczeniowym (chyba szeroki bardzo ten skraj)
    >
    > Co drugi czlowiek albo nie ma kwalifikacji, albo nie wie co chce robic.

    Nie uważasz, że te 2 zdania stoją w sprzeczności? Bo jeżeli dziewczyna
    wie, co chce robić i akwizycja nie pokrywa się z jej wizją zawodowej
    przyszłości, to nie będzie podejmować się pracy handlowca czy agenta. I ja
    to rozumiem.

    --
    mangha

    God Bless The Ring

  • 8. Data: 2004-01-22 10:00:39
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mangha" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nie uważasz, że te 2 zdania stoją w sprzeczności?

    Nie, w sprzecznosci stoja zdania "jestem na skraju ubostwa" i "_tej _pracy
    nie podejme".
    To ze dziewczyna wie co chce robic jej sie chwali, tyl ze z jej ogloszenia
    to nie wynika - ona po prostu pisze czego nie chce robic. Tyle, ze ja,
    gdybym byla bez kasy to bym tak nie przebierala.

    Pzdr,
    Aga

  • 9. Data: 2004-01-22 11:15:02
    Od: "slimak" <s...@W...pl>

    > A aktywne szukanie pracy?

    hmm a tak z ciekawosci - aktywne poszukiwanie pracy czyli w dosc duzym
    uproszczeniu: ide do firmy do prezesa z dokumentami i pytam czy nie
    potrzebuja czlowieka na takie stanowisko? Czy w taki wypadku jak dowiem sie
    ze nie potrzebuja i powiedzmy albo oni zaproponuja albo ja ze zostawie cv to
    zostawiam tylko je czy cala aplikacje (LM, CV dyplomy etc) ????

  • 10. Data: 2004-01-22 12:07:05
    Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "slimak" <s...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze nie potrzebuja i powiedzmy albo oni zaproponuja albo ja ze zostawie cv
    > zostawiam tylko je czy cala aplikacje (LM, CV dyplomy etc) ????

    Do prezesa?! Życzę powodzenia.
    Moni