PracaGrupypl.praca.dyskusje › Instytut Monitorowania Mediow

  • 1. Data: 2004-01-21 22:52:15
    Temat: Instytut Monitorowania Mediow
    Od: "malkowidz" <m...@g...pl>

    Witam

    Czy ktos wie jak sie tam pracuje? Generalnie chodzi mi o ludzi i o
    atmosfere, mniej o zarobki.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-22 09:35:10
    Temat: Re: Instytut Monitorowania Mediow
    Od: "Mariusz Korczak" <m...@k...w.pl.usun.to>

    Cześć

    Użytkownik "malkowidz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktos wie jak sie tam pracuje? Generalnie chodzi mi o ludzi i o
    > atmosfere, mniej o zarobki.
    > Pozdrawiam

    Rozumiem, że byłeś tam na spotkaniu w sprawie pracy. Nie chciałbym na grupie
    bardzo opowiadać o pracy w IMM, bo to nie fair względem mojego dawnego
    pracodawcy....

    Ludzie są bardzo w porządku, poza małymi wyjątkami. Gorzej niestety z
    szefostwem.
    Poza tym nie widziałem jeszcze firmy w której byłby taki bałagan i
    prowizorka.
    No i przepływ informacji w firmie: właściwie to zerowy. (przynajmniej w IT).

    Można wiedzieć jakie stanowisko? Lektor, dział analiz, programista php,
    helpdesk, czy może handlowiec?

    Pzdr,

    Mariusz Korczak