PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZUKAM PRACY

  • 1. Data: 2004-01-21 22:01:52
    Temat: SZUKAM PRACY
    Od: "Profil1" <m...@n...pl>

    Były oficer Wojskowych Służb Informacyjnych szuka pracy - czeka na oferty.
    e-mail:a...@w...pl

  • 2. Data: 2004-01-21 23:46:20
    Temat: Re: SZUKAM PRACY
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Profil1" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Były oficer Wojskowych Służb Informacyjnych szuka pracy - czeka na oferty.
    > e-mail:a...@w...pl

    Pomijam, ze NTG, ale czy nie powinno byc oficer w stanie spoczynku lub
    przeniesiony do rezerwy?

    Bo tak, to tak jakby po degradacji. Stopien przeciez zostaje, a ciekawe taz
    jaki?
    pzdr
    sierz. pchor. Krzysztof

    ---

  • 3. Data: 2004-01-22 08:29:10
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    Użytkownik "Profil1" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Były oficer Wojskowych Służb Informacyjnych szuka pracy - czeka na oferty.
    > e-mail:a...@w...pl

    Mysle, ze to Ty pownienes wysylac oferty.... a nie czekac, az ktos tobie ja
    zlozy...

    I NTG -> pl.praca.szukana

    Kania

  • 4. Data: 2004-01-22 09:08:30
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-22 09:29, osoba przedstawiająca się jako "Ingrid" napisała:

    > Mysle, ze to Ty pownienes wysylac oferty.... a nie czekac, az ktos tobie ja
    > zlozy...

    Trudno chyba wysyłać ofertę "sprzedam tajemnicę państwową", bo
    teoretycznie nie wiadomo do kogo a i wsadzić mogą.
    A tak chętny sam sie odezwie ;)

    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    # (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    -8---(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 5. Data: 2004-01-22 09:12:45
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Trudno chyba wysyłać ofertę "sprzedam tajemnicę państwową", bo
    > teoretycznie nie wiadomo do kogo a i wsadzić mogą.
    > A tak chętny sam sie odezwie ;)

    ROTFL :))))

    Ale i tak nie ta grupa :)))

    Kania

  • 6. Data: 2004-01-22 12:39:31
    Od: "Lord_Bestia" <l...@o...pl>

    > Były oficer Wojskowych Służb Informacyjnych szuka pracy - czeka na oferty.
    > e-mail:a...@w...pl

    ...po ostatniej wpadce ze "zlapaniem" (totalna żenada i brak
    profesjonalizmu) oficera tych sluzb na sprzedawaniu tajemnic Rosjanom wątpię
    żeby było wielu chętnych na takiego "oficera" - no chyba ze mowimy o
    pilnowaniu parkingu

    --
    Pozdrawiam,

    L e s z e k
    ---
    odpowiadajac USUN_TO z adresu
    remove USUN_TO if you want to reply

  • 7. Data: 2004-01-22 13:04:34
    Od: "Ziutek" <d...@a...pl>

    > Były oficer Wojskowych Służb Informacyjnych szuka pracy - czeka na oferty.
    > e-mail:a...@w...pl

    Mając tak rozległe kontakty na pewno otrzymasz kilkadziesiąt telefonów od
    Dyrektorów Najlepszych Praktyk koncerów finansowych (tzw.Wielkiej Czwórki).
    Nawet w nocy będą do Ciebie dzwonili oferując:
    specjalny "pakiet startowy" dla agentów rozpoczynających pracę,
    bezpłatne szkolenia,wsparcie finansowe i portfel klientów.