PracaGrupypl.praca.dyskusje › chyba jest coraz gorzej

  • 11. Data: 2004-01-22 12:59:55
    Temat: Re: chyba jest coraz gorzej
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    a moze nie chce pracowac jako przedstawiciel bo ta praca jest do dupy. moj
    kuzyn dlugo byl przedstawicielem i to dobrym w swojej brazny. stwierdzil ze
    nie mam sie co tam ladowac bo to trudna praca, latanie po calym kraju lub
    regionie. teraz pracuje w firmie na stanowisku stacjonarnym , nigdzie nie
    lata.
    czesto jest tak ze przyjmuja przedstawiciela na 3 miesiace a pozniej
    wysylaja go do domu na bezrobocie, bo jak to okreslaja nie sa zadowoleni z
    jego pracy. a rzeczywistosc jest inna. wykorzystuja nisze bezrobocia i
    wylapuja vipow ktorzy osiagaj najlepsze wyniki. tak ze nie ma sie co dziwic
    ze duzo osob nie chce byc przedstawicielami handlowymi jezdzac po calej
    Polsce i to po tych dziurawych drogach i jeszcze mozna zginac w wypadku
    samochodowym. a przeciez nie kazdy sie nadaje do jazdy samochodem.

    --
    Marcin J.
    gg#1941408

  • 12. Data: 2004-01-22 13:04:59
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    A zadupcalas kiedys jako akwizytor od drzwi do drzwi? Od razu widac, ze masz
    ciepla posadke i dobrze ci sie gada, mam nadzieje, ze i tobie przyjdzie
    szukac pracy to zmieknie ci rura.

    Dieter

  • 13. Data: 2004-01-22 13:31:56
    Temat: BZDURA !!!
    Od: "(...)" <f...@w...pl>

    > Co drugi czlowiek albo nie ma kwalifikacji, albo nie wie co chce robic.
    > Jesli pracodawca ma wywalic kase na zatrudnienie kogos nowego, to postara
    > sie, zeby to byl ktos pracowity kto zna sie na rzeczy, a nie przypadkowy
    > bezrobotny, ktoremu wydaje sie, ze jest specjalista. A wbrew pozorom dla
    > tych dobrych praca jest:)
    > Pzdr,
    > Aga

    Od pół roku poszukuję pracy:

    Wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera:środowisko Windows
    85/Me/NT/XT,Ms Office, bazy klienta Oracle, IFS, Rolling
    Forecast, Group Wise, Outlook, Internet + elementy sieciowe (analogowe,
    cyfrowe, laserowe, Wi-Fi), czynne prawo jazdy kat. B (wieloletnie
    bezwypadkowe doświadczenie na znakomitej większości pojazdach klasy kompakt,
    średnia, średnia+, dostawcze do 3,5 t.), doskonała znajomość zasad
    funkcjonowania i zarządzania biurem w dużej jednostce organizacyjnej (koncern
    telekomunikacyjny), doświadczenie zawodowe w opracowywaniu ofert handlowych do
    autentycznych potrzeb Klienta przy jednoczesnym nastawieniu na uzyskanie
    wymiernego efektu ekonomicznego dla danego pracodawcy, doświadczenie w
    zakresie: negocjacji, prezentacji multimedialnych, analiz finansowych,
    zaopatrzenia, administracji oraz rozliczeń zakupowo-sprzedażowych.
    Posiadam również doświadczenie w zakresie Car Fleet Managementu,
    problematyki leasingu operacyjnego oraz leasingu finansowego.

    Wysłałem 170 ofert. W odpowiedzi miałem niezliczoną ilość zaproszeń do .....
    pozyskiwania klientów dla funduszy ubezpieczeniowych lub kart kredytowych.

  • 14. Data: 2004-01-22 14:26:31
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A zadupcalas kiedys jako akwizytor od drzwi do drzwi? Od razu widac, ze
    masz
    > ciepla posadke i dobrze ci sie gada, mam nadzieje, ze i tobie przyjdzie
    > szukac pracy to zmieknie ci rura.

    Dziekuję za życzenia i gratuluje spostrzegawczosci. Szkoda tylko, ze Twoj
    komentarz co do mojej sytuacji jest kompletnie nietrafiony:)

    Pzdr,
    Aga

  • 15. Data: 2004-01-22 14:28:07
    Temat: Re: BZDURA !!!
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "(...)" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera:środowisko Windows
    (...) Posiadam również doświadczenie w zakresie Car Fleet Managementu,
    > problematyki leasingu operacyjnego oraz leasingu finansowego.

    Wykresl polowe bedzie Ci latwiej.

    Pzdr,
    Aga

  • 16. Data: 2004-01-22 14:45:59
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "(...)" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    (CIACH)
    > Wysłałem 170 ofert. W odpowiedzi miałem niezliczoną ilość zaproszeń
    do .....
    > pozyskiwania klientów dla funduszy ubezpieczeniowych lub kart
    kredytowych.

    Z całym szacunkiem, to gdzie do jasnej anielki wysyłałeś te oferty???
    No po prostu nie mogę się nadziwić. Ja przekroczyłem niedawno 200
    wysłanych ofert, ale wysyłam je na stanowiska które sa zgodne z moimi
    oczekiwaniami/kwalifikacjami. Jakoś chyba mam szczęście bo nigdy nie
    trafiłem na zawoalowaną w piekne słówka ofertę akwizytora czy innego
    domokrążcy. Jeśli potencjalny pracodawca nie chce ujawnić czym się
    będę
    zajmował, albo przedstawiająć się jako "międzynarodowy koncern" wysyła
    maila z konta p...@o...pl to nie dopowiadam na tego typu zgłoszenie.
    W ten sam sposób traktuję 10-wyrazowe ogłoszenia drobne "koncernów"
    finansowych i temu podobnych cud-interesów.

    pzdr i powodzenia
    Gluestick

  • 17. Data: 2004-01-22 15:20:07
    Od: "(...)" <f...@w...pl>

> [...]
    > W ten sam sposób traktuję 10-wyrazowe ogłoszenia drobne "koncernów"
    > finansowych i temu podobnych cud-interesów.

    Poczytaj sobie GW i ogłoszenia w portalach typu Jobs.
    Znajdziesz ogłoszenia typu: wielki koncerm, lider na rynku poszukuje:
    managerów, kierowników, specjalistów, etc.

    Nic o przyszłym pracodawcy tylko lakoniczne - nasz klient.
    Adres (e-mail) masz podany do firmy rekruterskiej - nie do przyszłego
    pracodawcy.

    Sam sobie też jestem winny zamieszczając ogłoszenia typu: szukam pracy
    na internetowych portalach.
    I śmiem twierdzić, że nic z tych rzeczy dobrego nie wywróży.
    A szkoda. Potwierdza to tylko fakt, że bez pleców ani rusz.
    Nie ważne doświadczenie - ważne że jesteś polecony i "znajomym królika"

  • 18. Data: 2004-01-22 16:06:12
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "(...)" <f...@w...pl> napisał:
    > Od pół roku poszukuję pracy:
    > Wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera:środowisko Windows
    > 85/Me/NT/XT,

    Co to jest Windows 85?

    A w ogóle wystarczy napisać 'Windows' - obsługa poszczególnych wersji
    się aż tak nie różni.

    > bazy klienta Oracle

    Co to są 'bazy klienta Oracle'? Pracuję w IT od 5 lat i nie słyszałem
    takiego pojęcia, choć i w Oracle systemy robiłem.

    Wg mnie złe wrażenie w Twoim opisie umiejętności robi zupełny chaos wynikający
    z braku uporządkowania tych umiejętności w jakikolwiek sposób. Przecież
    trzeba rozdzielić umiejętności merytoryczne od pomocniczych i te drugie opisać
    lakonicznie, a te pierwsze podkreślić.

    Z Twojego opisu nie wynika, czy chcesz pracować na stanowisku biznesowym
    (czyli np wykorzystywać wiedzę o leasingu etc.), czy na technologicznym.
    Z jednej strony piszesz o Wifi, a z drugiej o leasingu. Te rzeczy nie mają nic
    wspólnego. Albo napisz o swoich umiejętnościach biznesowych (leasing etc)
    a komputery wspomnij marginalnie, albo napisz o umiejętnościach inżynierskich
    i wtedy te leasingi w ogóle olej. Bo tak sprawiasz wrażenie osoby
    'od wszystkiego i od niczego', która umie wszystko i nic.

    T.

  • 19. Data: 2004-01-22 16:44:01
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

> [...]

    >i wtedy te leasingi w ogóle olej. Bo tak sprawiasz wrażenie osoby
    >'od wszystkiego i od niczego', która umie wszystko i nic.

    A wedlug mnie jest bardzo duzo a nic konkretnego w tym krotkim opisie. Bo
    jest i Windows jest i Oracle, jest i IFS (system ksiegowy), jest i
    zarzadzanie biurem, opracowywanie ofert.
    To w koncu o jakie chodzi Ci stanowisko?
    No i wlasnie, wyslales 170 ofert, tylko do kogo? Wysylasz oferte na kazde
    ogloszenia ktoe ma w slowie "informatyka" czy tez starannie dobierasz to co
    chcesz znalezc?
    Ja wyslalem moze z 5 do 10 ofert na ogloszenia ktore sie ukazywaly czy to na
    grupie dyskusyjnej czy to w gazetach.
    Ale moze tym sie rozmimy ze ja skupilem sie na jednym elemencie informatyki.
    Poza tym wcale nie mam wyzszego wyksztalcenia (jeszcze) mimo ze w branzy
    siedze od 13 lat. Zaczynalem od zwyklego serwisowania.

    Pozdrawiam,

    Darek

  • 20. Data: 2004-01-22 16:55:26
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sposób. Przecież trzeba rozdzielić umiejętności merytoryczne od
    > pomocniczych i te drugie opisać lakonicznie, a te pierwsze

    (CIACH)

> [...]
    > leasingi w ogóle olej. Bo tak sprawiasz wrażenie osoby 'od
    > wszystkiego i od niczego', która umie wszystko i nic.

    Odniosłem dokładnie takie samo wrażenie. Teraz to jestem pewny,
    że kolega podpisujący się (..) słał oferty na ogłoszenia typu tych,
    jakie wymieniłem we wcześniejszym poście. Nie dziwię się,
    że potem zapraszano go do wciskania ludziom różnego rodzaju kitu.

    Tak naprawdę kolega (...) nie wie co chciałby robić i śle oferty
    delikatnie mówiąc mało precyzyjne. Skutek żaden.

    Ja choć wysyłam oferty precyzyjnie na konkretne stanowiska to i tak
    dochrapałem się niechlubnej liczby wysłanych ofert i nadal pozostaję
    bezrobotny. I choć skutek jest podobny to winę w dużej mierze ponoszę
    ja sam, ponieważ moje kwalifikacje nie są powalające. Dodatkowe długie
    bezrobocie nie wpływa najlepiej na zdowbywanie nowych kwalifikacji.
    Czekam na swoją szansę :-)

    pzdr
    Gluestick