PracaGrupypl.praca.dyskusjechyba jest coraz gorzej › Re: chyba jest coraz gorzej
    From: "Ingrid" <i...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chyba jest coraz gorzej
    Date: Thu, 22 Jan 2004 09:23:17 +0100
    Sender: i...@b...pl@62.233.230.66

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bunqrp$qgl$1@inews.gazeta.pl...
    > Jesli koszty wlasne przewyzszaja sprzedaz "handlowca" czy "agenta" to nie
    > powinno cie to tak dziwic.Kosztem jest nawet dojazd do potencjalnego
    > klienta.. Pomijam koszty dzialalnosci zwiazane z wiekszoscia umow
    > agencyjnych i koszty szkolen

    jak zes ladnie zauwazyl 'jesli' Ale ta dziewczyna nie spotkala sie jeszcze z
    pracodawca, bo na wstepie odrzuca taka mozliwosc pracy.

    Mialam znajoma, ktora pracowala jako handlowiec, w Warszawie i poruszala sie
    komunikacja miejska (bilet kosztowal ja ok. 60 pln - wtedy). Jedyne w co
    musiala zainwestowac, to swoj wyglad. nie pracowala tam dlugo, fakt, ale
    przez tych kilka miesiecy udalo jej sie odlozyc kase na kolejny rok studiow
    (a SWPS nie nalezy do najtanszych uczelni).

    Kania