PracaGrupypl.praca.dyskusjechyba jest coraz gorzej › Re: chyba jest coraz gorzej
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chyba jest coraz gorzej
    Date: Thu, 22 Jan 2004 03:15:48 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@systemy163.toya.net.pl

    Użytkownik "marcin" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bun6il$c2v$1@topaz.icpnet.pl...

    > ostatnio zauważyłem że ludzie coraz częściej na pl.praca.szukana błagają o
    > pracę lub proszą o szansę wykazania się.

    A powinni zajac sie doskonaleniem swoich umiejetnosci.
    Przyklad 1: dziewczyna ze znajomoscia worda i szybkim pisaniem nie umie
    poprawnie powstawiac przecinkow - szuka pracy biurowej
    Przyklad 2: facet "ucze sie do FCE" podejmie sie tlumaczen (o zgrozo)
    Przyklad 3: ambitna dziewczyna na skraju ubostwa absolutnie nie chce byc
    handlowcem ani agentem ubezpieczeniowym (chyba szeroki bardzo ten skraj)

    Co drugi czlowiek albo nie ma kwalifikacji, albo nie wie co chce robic.
    Jesli pracodawca ma wywalic kase na zatrudnienie kogos nowego, to postara
    sie, zeby to byl ktos pracowity kto zna sie na rzeczy, a nie przypadkowy
    bezrobotny, ktoremu wydaje sie, ze jest specjalista. A wbrew pozorom dla
    tych dobrych praca jest:)

    Pzdr,
    Aga