PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie

  • 11. Data: 2005-12-07 23:01:17
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Szynka? Znaczy ...gruby jesteś? A jak to się ma do braku wiedzy
    > humanistycznej?

    kretyn
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka

  • 12. Data: 2005-12-07 23:55:21
    Od: "Toudi Mordolek POLSKA Ltd." <mordolek@nie_ozon.pl>

    Dnia Wed, 07 Dec 2005 21:34:38 +0100, HERAKLES <h...@b...pl>
    napisał:

    > Witam,
    > To bezrobocie nie polega na tym, że nie mam miejsc pracy, tylko na tym,
    > [...]

    Witam!

    Dodam, że nawet jak nie potrzebne są prawie żadne kwalifikacje, to też nie
    jest lepiej: albo nawet na umówioną rozmowęnie przyjdzie, albo na
    szkoleniu sienie poajawi, albo wyjdzie w połowie szkloenia, albo na
    pierwszy/drugi... dzień nie przyjdzie i nawet nie raczy poinformować o
    tym... nie wspominając, że CV częto jeszcze odręczne sie zdarza a zdjęcia
    takie, że sie ma wrażenie, że pomylili cie z "agencją"... oczywiście
    wyszyscy jak słyszą że na początek będzie "pańszczyźniane" i okres próbny
    to są wręcz oburzeni... a jak już mają umowę to pierwsze co? - zwolnionko
    lekarskie...

    W Polsce nie ma bezrobocia, w Polsce jest za to taki tandem: KP+ZUS i
    spowodowany nimi kompletny brak odpowiedzialności - obustronnej.

    A studia nawet całkiem były by fajne gdyby zamiast 5 lat zrobić to w 2...

    Szanowanie,
    --
    Toudi Mordolek POLSKA Ltd.
    Politechnika Poznańska

  • 13. Data: 2005-12-08 00:24:51
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

> [...]
    > to są wręcz oburzeni... a jak już mają umowę to pierwsze co? - zwolnionko

    Albo umówią się na 16:40 i przyjdą na 17:20.
    Albo po prostu nie przyjdą.

    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka

  • 14. Data: 2005-12-08 00:48:13
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-12-08 00:01:17 +0100, HERAKLES <h...@b...pl> said:

    > kretyn

    Miło mi, camel[OT] :)

  • 15. Data: 2005-12-08 07:50:46
    Od: "Grzegorz Kasperek" <p...@i...pl>

    > trudności z pamięciom.
    > 3) Kłamią: koleś mówi, że umie, a nie umie i liczy na to, że trafi na
    > większego kretyna od siebie, który się nie zoriętuję.

    Twój program oczywiście będzie wyjątkowo profesjonalny, bo Ty jesteś po
    wyjątkowo profesjonalnej uczelni,
    tylko jedną radę mam dla Ciebie - polskie komunikaty w okienkach dialogowych
    pisz ze słownikiem ortograficznym, ponieważ cały czar pryśnie gdy użytkownik
    przeczyta że jego komputer ma problemy z "pamięciom",
    nie chce mi się wierzyć, że po latach studiów informatycznych i odmieniania
    słowa pamięć przez wszystkie przypadki (jedno z najczęściej uzywanych słów w
    informatyce) robisz takie byki,

  • 16. Data: 2005-12-08 07:51:08
    Od: "Grzegorz Kasperek" <p...@i...pl>

  • 17. Data: 2005-12-08 08:01:43
    Od: jerry <j...@i...pl>

> [...]
    > odmieniania słowa pamięć przez wszystkie przypadki (jedno z najczęściej
    > uzywanych słów w informatyce) robisz takie byki,

    Ale przecież kolega HERAKLES pisał, że zajęcia humanistyczne na tej
    hiper super mega uczelni opuścił ;)
    Czego się spodziewasz...

  • 18. Data: 2005-12-08 08:05:14
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Twój program oczywiście będzie wyjątkowo profesjonalny, bo Ty jesteś po
    > wyjątkowo profesjonalnej uczelni,

    To tak na prawde nie ma nic do rzeczy po jakiej uczelni, ale rozrzut tych co
    nic nie umieją w zależności od uczelni jest tak uderzający, że nie sposób
    tego faktu pominąć, ja swoją drogą wolałbym nawet szalonego pasjonata po
    podstawówce, który całe życie klepie w c jakieś pierdoły, niż cwaniaka
    studenta, który ciężko zarobione pieniądze rodziców(czasem się zdarza że
    nawet swoje) wydaje na szkolne zaliczenia.

    > tylko jedną radę mam dla Ciebie - polskie komunikaty w okienkach
    > dialogowych pisz ze słownikiem ortograficznym, ponieważ cały czar pryśnie

    faktycznie coś spel się nie odpalił, ale już zaznacza na czerwono także
    wszystko powinno być dobrze.

  • 19. Data: 2005-12-08 09:29:49
    Od: Dape <d...@v...pl>

    HERAKLES napisał(a):
    > faktycznie coś spel się nie odpalił, ale już zaznacza na czerwono także
    > wszystko powinno być dobrze.

    no tak "student".

  • 20. Data: 2005-12-08 10:22:09
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > To bezrobocie nie polega na tym, że nie mam miejsc pracy, tylko na tym, że
    > nie ma właściwych osób na te miejsca pracy które są. Ludzie kończą studia,
    > wydając kupe kasy na nie(łącznie ze zlecaniem prac dyplomowych i innych) i
    > tak naprawdę nic nie potrafią. Jest wchuj miejsc pracy dla specjalistów,

    O, nastepny sie zorientowal :)

    > Mam kurde 3 stanowiska(2 dla programisty webowego i jedno dla admina) i
    > chuj
    > bąbki strzela na święta, chceta to bierzta.

    To podalbys linka do jakiejs listy wymagan i tego, co oferujesz. Jak jest
    mozliwa elastyczna praca zdalna, to mam kontakt do dobrego webowego z pasja,
    ktory sie za czyms rozglada. Tyle ze jeszcze student dzienny.

    > I jeszcze ciekawostka:
    > Jak byłem na studiach zarabiałem pisząc programy na zaliczenie do różnych
    > szkół wyższych, głównie do Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, nawet
    > nie wiecie jakich kretynów ta szkoła produkuje, żygać się chce jak czytam
    > pod auspicjami PAN. Jeżeli jest ktoś z was uczniem w/w szkoły to radzę

    U Was w informatyce jeszcze nie jest tak zle. Prawdziwa masakra z udawanymi
    studiami dzieje sie w naukach ekonomicznych. :)

    A poza tym uzywaj spellcheckerow i nie klnij tyle.

    I.