PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie

  • 51. Data: 2005-12-12 03:35:39
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Dlaczego innych strofujesz za wulgaryzm i zbędne emocje, a sam później
    > używasz języka rodem z rynsztoka? Z tego wynika, że Twoje słowa są tyle
    Cenna uwaga
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 52. Data: 2005-12-12 03:41:33
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    HERAKLES wrote:

    > Cenna uwaga
    Pozatym faktycznie trochę przegiołem. Przyznaje się do błędu nie linczujcie!
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 53. Data: 2005-12-13 13:42:57
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sat, 10 Dec 2005 18:47:08 +0100, Kira wrote:

    >Ty, a może się jednak w końcu zgadamy jakoś i zaczniemy się
    >bawić za pieniądze...? ;)

    Bawić za pieniądze? Brzmi interesująco :-)

    >Bo z tą pracą za pieniądze to też
    >nie jest do końca to jednak.

    Ja pracuję żeby zarobić pieniądze, po to żeby nie musieć pracować ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 54. Data: 2005-12-13 14:02:26
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Bremse wrote:

    > Bawić za pieniądze? Brzmi interesująco :-)
    Ja tak mam, zabawa z młodzieńczych lat stała się moją pracą.