PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuje logistyka sklepu internetowego.

  • 1. Data: 2005-12-07 21:39:25
    Temat: Poszukuje logistyka sklepu internetowego.
    Od: "wieslaw" <h...@o...pl>

    Witam!

    Opis pracy.
    Praca dwa razy w tygodniu we wtorek i piatek. Trzeba pojechac do dwoch firm na
    terenie Warszawy. Odebrac od nich plytki CD okolo 20 tygodniowo, w domu
    przepakowac i wyslac na poczcie lub zamowic kuriera. Wymagane jest stale
    lacze do internetu, telefon stacjonarny, dyspozycyjnosc w wymienione dni.
    Studenci nie wchodza w rachube.

    Zainteresowane odoby prosze o przyslanie zgloszenia na adres: h...@o...pl
    ( zadnych CV, tylko mail) do dnia 12.12.05.

    Prosze podac wysokosc wynagrodzenia.

    Pozdrawiam

    Wieslaw Paslawski

  • 2. Data: 2005-12-07 22:09:35
    Temat: Re: Poszukuje logistyka sklepu internetowego.
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    wieslaw napisał(a):
    > Opis pracy.
    > (...)
    > Zainteresowane odoby prosze o przyslanie zgloszenia na adres: h...@o...pl
    > ( zadnych CV, tylko mail) do dnia 12.12.05.
    NTG
    pl.praca.oferowana
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-12-08 22:09:45
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

> [...]
    >
    > Zainteresowane odoby prosze o przyslanie zgloszenia na adres:
    > h...@o...pl
    > ( zadnych CV, tylko mail) do dnia 12.12.05.

    10000 zł / miesiąc bo mam daleko do Warszawy
    tylko że w piątki mi nie pasuje bo weekend się zaczyna

    Tomek