PracaGrupypl.praca.dyskusje › zapytanie (asystentka w windykacji)

  • 1. Data: 2005-12-07 18:24:00
    Temat: zapytanie (asystentka w windykacji)
    Od: "Ania L. \(Arilyn\)" <a...@g...pl>

    Witajcie....

    Tak z zupelniej ciekawosci zeby nie bylo ze kumpela nabija mnie w butelke
    ile srednio moze dostac asystentka ds windykacji naleznosci?

    pozdrawiam
    arilyn

  • 2. Data: 2005-12-07 18:30:16
    Temat: Re: zapytanie (asystentka w windykacji)
    Od: neuro <s...@s...org>

    Ania L. (Arilyn) napisał(a):
    > Witajcie....
    >
    > Tak z zupelniej ciekawosci zeby nie bylo ze kumpela nabija mnie w butelke
    > ile srednio moze dostac asystentka ds windykacji naleznosci?

    A co robi asystentka w windykacji?
    Trzyma zapasowy bejzbol? :)

    zdrowia,
    n.

  • 3. Data: 2005-12-07 18:47:27
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > A co robi asystentka w windykacji?
    > Trzyma zapasowy bejzbol? :)
    raczej ma podręczną apteczke żeby zaproponować pierwsza pomoc :P
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 4. Data: 2005-12-07 19:42:37
    Od: "Ania L. \(Arilyn\)" <a...@g...pl>

    Użytkownik "neuro" <s...@s...org> napisał w wiadomości

    > A co robi asystentka w windykacji?

    no dobra w dziale windykacji:-)

    > Trzyma zapasowy bejzbol? :)

    cholera ja wie,, ona twierdzi ze dzwoni i mowi grzecznie ze ktos tam jest
    winny komus tam iles tam ... albo ze spoznia sie juz troche z zaplata..
    dal mnie to w ogole jakos dziwnie brzmi....

    > zdrowia,

    wzajem:)

    arilyn

  • 5. Data: 2005-12-07 19:43:14
    Od: "Ania L. \(Arilyn\)" <a...@g...pl>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości
    > raczej ma podręczną apteczke żeby zaproponować pierwsza pomoc :P

    :)))

    pozdrawiam
    arilyn

  • 6. Data: 2005-12-08 07:48:20
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > cholera ja wie,, ona twierdzi ze dzwoni i mowi grzecznie ze ktos tam jest
    > winny komus tam iles tam ... albo ze spoznia sie juz troche z zaplata..
    > dal mnie to w ogole jakos dziwnie brzmi....

    Więc jest negocjatorem telefonicznym. Zarobi podstawę plus prowizję -
    procent od tego ile ściągnie należności w danym miesiącu, przy czym
    podstawa jest naprawdę podstawowa ;)

  • 7. Data: 2005-12-09 16:57:36
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > winny komus tam iles tam ... albo ze spoznia sie juz troche z zaplata..
    > dal mnie to w ogole jakos dziwnie brzmi....

    jak widać jest to typowa telepraca. pewnie mało zarabia. a faktycznie firmy
    winykacyjnie albo łagodnie proszą albo wrzeszcza na dłużnika nic mu nie robiąc
    bo ich na to nie stać...

  • 8. Data: 2005-12-09 17:07:55
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > jak widać jest to typowa telepraca. pewnie mało zarabia. a faktycznie
    > firmy winykacyjnie albo łagodnie proszą albo wrzeszcza na dłużnika nic mu
    > nie robiąc bo ich na to nie stać...
    ten rynek działa troszkę inaczej - firmy windykacyjne skupują wierzytelności
    od firm (np. od tepsy) i osoba przez telefon ma za zadanie wyperswadować
    właściwej osobie że nie warto się uchylać dalej od płacenia.
    I pod tym względem nie mozna powiedziec że jest to typowa telepraca - jest
    to akcja wychodząca, ale nie sprzedażowa.
    A co do kontaktu z klientem - zawsze jest perswazja. na początek łagodna
    (kiedy pan zapłaci) , później ostrzejsza (nie odnotowaliśmy wpłaty) a
    potem ... potrzebna jest pierwsza pomoc :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---