PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasłyszane z korytarza...

  • 21. Data: 2003-12-06 18:53:48
    Temat: Re: Zasłyszane z korytarza...
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Thu, 4 Dec 2003 19:47:33 +0100, Sławek wrote:

    > Ja ma ustawienia domyślne (setup.exe) i szkoda mi mojego zycia żeby
    > interesować sie tym, jak sie dostosowac do niedostosowanych. Masz problem,

    I nigdy Ci do głowy nie wpadło, że to Ty jesteś niedostosowany?

    B.

  • 22. Data: 2003-12-06 19:15:47
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>

    > A co powiesz na problem - oferty pracy przysyła Ci dwóch gości z jednego
    > kierunku, z jednego roku np. SGH - który z nich będzie niepoważny - ten,
    > którego nie wybierzesz? ;)

    Nie, on będzie pechowcem.

    A pechowcem zostaje się tak (sytuacja prawdziwa z dużej i generalnie mającej
    dobrą opinię firmy):
    Dział rekrutacji dostaje zlecenie na znalezienie asystenta po studiach
    ekonomicznych. Po dwóch tygodniach przynosi szefowi 10 (z jakiś 300)
    wyselekcjonowanych (po 2 spotkaniach) listów z pytaniem, kiedy może się z
    tymi ludźmi spotkać i wybrać tę jedną, jedyną osobę. Szef drapie się w głowę
    i mówi, że ma czas na spotkanie z pięcioma. Jak wybrać ich z tej dziesiątki?
    Proszę przysłać, co drugiego. 'A co z resztą?' pyta HR. Szef: 'Cóż, pechowcy
    nam niepotrzebni.'..

    A poważniej to tak olbrzymia ilość CV jest najczęściej bezpośrednim efektem
    braku dokładnego określenia wymagań w ogłoszeniu o pracę. Odpowiednie ich
    sprecyzowanie (a to trzeba wcześniej dokładnie przemyśleć) zmniejsza ilość
    kandydatów wielokrotnie...

    Pzdr
    Brodek

  • 23. Data: 2003-12-06 19:46:14
    Od: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > I nigdy Ci do głowy nie wpadło, że to Ty jesteś niedostosowany?

    Samo do glowy nie wpada(chyba ze tobie), ale jesli tak jest jak mowisz to ja
    mam to po prostu w dupie(czytanie nie jest przymusowe, jak to jest jedyny
    argument zeby sie przypieprzyc, to gratuluje!!!).

  • 24. Data: 2003-12-07 10:05:44
    Od: "Offieczka" <w...@p...onet.spam.pl>

    Użytkownik Brodek <> napisał:
    [...]

> [...]
    > Odpowiednie ich sprecyzowanie (a to trzeba wcześniej dokładnie
    > przemyśleć) zmniejsza ilość kandydatów wielokrotnie...

    Zgadzam się, tyle tylko, że do tego, aby wymagania zostaly precyzyjnie
    określone
    konieczne jest spełnienie przynajmniej dwóch warumków:
    'wiem(y), kogo szukam(y)',
    osoba odpowiedzialna za ogłoszenie przykłada się do swojej pracy.

    ;o)
    --
    Offieczka

  • 25. Data: 2003-12-07 10:09:10
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Sat, 6 Dec 2003 20:46:14 +0100, Sławek wrote:

> [...]
    > mam to po prostu w dupie(czytanie nie jest przymusowe, jak to jest jedyny
    > argument zeby sie przypieprzyc, to gratuluje!!!).

    plonk

    B.

  • 26. Data: 2003-12-07 12:13:57
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sat, 06 Dec 2003 12:27:30 GMT
    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Dnia 05 gru 2003, "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    > zapodal(a):

    > W jaki sposob wyslanie CV zmniejsza prawdopodobienstwo zatrudnienie?
    > (oczywiscie wysylajacego)

    otoz, wyobraz sobie, ze jesli wysylasz 1000 CV na _jakiekolwiek_
    ogloszenie, to zmniejszasz sobie to prawdopodobienstwo.

    teoretycznie to wydaje sie ok. a jakze.

    ale w praktyce dochodza takie elementy jak zniechecenie czlowieka.
    i zwykle jest tak, ze jak sie wysle do x firm CV i nie dostanie nawet
    odpowiedzi, to sie delikwent zniecheca.

    a tu nie chodzi o ILOSC ale o JAKOSC: wysylamy tam, gdzie odpowiadamy
    kwalifikacjami.

    a nie na oslep, gdzie popadnie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 27. Data: 2003-12-08 16:04:01
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    On Thu, 04 Dec 2003 17:07:21 +0100, Tomek wrote:

    > Z Twoich postów aż wylewa się wyższość. Trochę skromności. Nie
    > każdy ma tak wspaniałą posadę (zapewne) jak Ty.

    Po 1 tnij posty.
    Po drugie - w tej firmie, że tak powiem - "zamiatam podłogę".

    Nie mam wspaniałej posady, wierz mi... I daleko mi do średniej krajowej.
    Ale być może właśnie przez takich lewusów, co czytać nie umieją i chwytają
    się czego się da za byle grosik (bo przyjezdny z jakiegoś za...
    wielkiego), nie ma porządnej pracy, za porządną kasę.

    Tyle.
    Rafał

  • 28. Data: 2003-12-08 16:10:45
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    On Thu, 04 Dec 2003 19:47:33 +0100, Sławek wrote:

    > Mam nadzieje, ze los nie sprawi mi filga i nie bede musiał kiedyś
    > pracować (spędzać większość czasu) z takim jak TY...

    Też się z tego bym cieszył, bo nie lubię nadąsanych_wszystko_wiedzących
    gburów.

    > Ty nic nie rozumiesz, ale przyjdzie czas ze dorośniesz, zmężniejesz i
    > przestaniesz sie wszystkiemu dziwić, odechce ci sie zmieniać świat.

    Grzeczniej misiu...

    > Ja ma ustawienia domyślne (setup.exe) i szkoda mi mojego zycia żeby
    > interesować sie tym, jak sie dostosowac do niedostosowanych. Masz
    > problem, to sie dostosuj, albo sie zachwycaj soba.... Pozd

    PLONK WARNING
    Poczytaj Netykietę.
    Gdybyś umiał czytać, rozpoznawałbyś "stantarty" od standardów.
    Hint: polskie kodowanie w Internecie to CP1250 czy ISO-8859-2?

    Hint2: poprawiasz kodowanie w swoim Outlook Expresie, albno wpadasz do
    killfile'a. Wybór nalezy do ciebie niedźwiadku.

    Rafał

  • 29. Data: 2003-12-08 16:18:01
    Temat: Re: Zasłyszane z korytarza... OT
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    On Sat, 06 Dec 2003 20:46:14 +0100, Sławek wrote:

> [...]
    > ja mam to po prostu w dupie(czytanie nie jest przymusowe, jak to jest
    > jedyny argument zeby sie przypieprzyc, to gratuluje!!!). S

    Szkoda mi czasu niekiedy, ale tym razem się poświęce.
    Albo drogi Pan spod adresu s...@g...pl zacznie wysyłać maile
    normalnie, albo skrobnę kilka słów do jego znajomego Andrzeja Buse i się
    skończy.
    Liczę na słowa przeprosin, Panie s...@g...pl...

    Zdrówko
    Rafał

  • 30. Data: 2003-12-08 21:47:50
    Od: Piotrr <p...@o...pl>

    Dnia 2003-12-08 17:04 Użytkownik Rafał napisał:

> [...]
    > się czego się da za byle grosik (bo przyjezdny z jakiegoś za...
    > wielkiego), nie ma porządnej pracy, za porządną kasę.

    Boli Cię, że pracodawcy zatrudniają przyjezdnych z jakiegoś za...
    wielkiego, a nie Ciebie? A czy jaśnie pan miastowy pomyślał choć raz, że
    być może to jego własna zasługa, że "zamiata podłogę", na dodatek za
    pensję daleką od średniej krajowej??? Ale nie, to przecież niemożliwe.
    To wszystko ci przyjezdni, co to zjedzą coś ze śmietnika, prześpią się
    pod mostem, a pracować pójdą za darmo, żeby tylko panu miastowemu robotę
    odebrać!

    bez pozdrowień
    Piotrr