PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie, przeniesienie, nowa umowa - wszystko razem ?

  • 1. Data: 2003-12-04 13:13:22
    Temat: wypowiedzenie, przeniesienie, nowa umowa - wszystko razem ?
    Od: "Ilona Ratajczyk" <i...@t...pl>

    Witajcie.
    24-11-2003 roku otrzymałam rozwiązanie umowy ze skróconym jednomiesiecznym
    okresem wypowiedzenia.
    Za pozostałe 2 miesiace pracodawca zobowiązał się zapłacić odszkodowanie.
    Przyczyną wypowiedzenia jest likwidacja stanowiska pracy.( i do tego momentu
    jakby wszystko ok )
    W okresie wypowiedzenia tj od 01-12-2003 otrzymałam czasowe przeniesienie na
    inne stanowisko pracy, gdzie mam pracować do 31-12-2003 roku.
    Natomiast od 02-01-2004 roku pracodawca proponuje umowę na zastępstwo, na
    stanowisku którym pracowałam do dnia 31-12-2003r.
    Mam prośbę, wypowiedzcie się, czy to wszystko jest zgodne z prawem, czy nie
    koliduje w jakiś sposób ze sobą?
    Mnie wydaje się trochę dziwne..
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-04 14:58:39
    Od: "ii" <i...@i...ii>

    Użytkownik "Ilona Ratajczyk" <i...@t...pl> napisała w wiadomości
    > Natomiast od 02-01-2004 roku pracodawca proponuje umowę na zastępstwo, na
    > stanowisku którym pracowałam do dnia 31-12-2003r.

    Widocznie ktoś miał przyjść na Twoje stanowisko i zrezygnował lub przyjdzie
    później.

    Odnośnie tej umowy na zastępstwo, to niby dlaczego miałabyś ją podpisać skoro
    masz cały etat? No chyba, że będziesz miała więcej niż jeden etat i większą
    pensję w związku z tym ta grudzień.

  • 3. Data: 2003-12-04 19:43:07
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Pozdrawiam
    >
    >Powyższe sprawy regulują art 25 par.1,art 36 prim,art 42 par 4 kp. Przeczytaj
    będziesz wiedzieć.Pozdrawiam i życzę powodzenia.