PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oswiadczenie o korzystaniu z praw publicznych

  • 1. Data: 2003-12-04 12:33:55
    Temat: Oswiadczenie o korzystaniu z praw publicznych
    Od: Piotr Wasil <c...@i...lublin.pl.delete>

    Przegladajac oferty pracy wyczytalem, ze wymagane jest dolaczenie czegos
    takiego:
    "oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie"

    Pierwsze slysze o czyms takim. Jest na to jakis paragraf by dopisac do
    cv lub listu motywacyjnego tak samo jak "zgadzam sie na przetwarzanie
    danych osobowych..." ?
    Jakby ktos mial gotowa formulke to prosze o wklejenie.

    --
    -- Moje podróże -- http://cartman.symboliczna.net --
    -- Moje zdjęcia -- http://cartman.fot.pl GG170798 --

  • 2. Data: 2003-12-04 15:32:49
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Wasil" <c...@i...lublin.pl.delete> napisał w wiadomości
    > Przegladajac oferty pracy wyczytalem, ze wymagane jest dolaczenie czegos
    > takiego:
    > "oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych ....

    poradzono mi na grupie, żeby napisać po prostu "oświadczam, ze kozrystam z
    praw publicznych i nie byłam karana za pzrestepstwa... itd." i oczywiście
    podpisać. Dokumenty zanosiłam osobiscie, zostały na miejscu sprawdzone, więc
    tak to rzeczywiście powinno wyglądać

    pozdrawiam