PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasłyszane z korytarza... › Re: Zasłyszane z korytarza...
    From: Piotrr <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zasłyszane z korytarza...
    Date: Mon, 08 Dec 2003 22:47:50 +0100
    Sender: p...@o...pl@pa64.ostrow-maz.sdi.tpnet.pl

    Dnia 2003-12-08 17:04 Użytkownik Rafał napisał:

    > Nie mam wspaniałej posady, wierz mi... I daleko mi do średniej krajowej.
    > Ale być może właśnie przez takich lewusów, co czytać nie umieją i chwytają
    > się czego się da za byle grosik (bo przyjezdny z jakiegoś za...
    > wielkiego), nie ma porządnej pracy, za porządną kasę.
    >
    > Tyle.
    > Rafał

    Boli Cię, że pracodawcy zatrudniają przyjezdnych z jakiegoś za...
    wielkiego, a nie Ciebie? A czy jaśnie pan miastowy pomyślał choć raz, że
    być może to jego własna zasługa, że "zamiata podłogę", na dodatek za
    pensję daleką od średniej krajowej??? Ale nie, to przecież niemożliwe.
    To wszystko ci przyjezdni, co to zjedzą coś ze śmietnika, prześpią się
    pod mostem, a pracować pójdą za darmo, żeby tylko panu miastowemu robotę
    odebrać!

    bez pozdrowień
    Piotrr