PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek rodzinny

  • 21. Data: 2008-09-15 08:42:29
    Temat: Re: Zasiłek rodzinny
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com>

    > Kpiną z podatnika jest w ogóle istnienie czegoś takiego.
    > --
    > Czemu ? Odmładzanie społeczeństwa jest w interesie podatników

    Zasiłkiem odmładzamy społeczeństwo fundując marskość wątroby ludziom
    starym i nieprzystosowanym. Zasiłki na dzieci, becikowe idą w wielu
    rodzinach na wódkę, przyspieszajac rozkład. Takie "odmładzanie" to
    populistyczna fikcja. Zresztą, fikcją są same pieniądze, bo w ogromnej
    części wracają potem do budżetu pod postacią akcyzy.

    Moim zdaniem nie wolno żadnych pieniędzy dawać "do łapki", a już na
    pewno nie za sam fakt posiadania dziecka. Chyba że chcemy po prostu
    więcej dzieci, nie ważne w jakich patologiach wychowanych.

    --
    To kwestie/problemy techniczno-logistyczne natomiast sam cel podatku nie wydaje się
    być aspołeczny. Ktoś oczywiście może akurat nie chcieć płacić podatku na te i inne

  • 22. Data: 2008-09-15 08:49:42
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl>

    > W demokracji jest tak, ze rzadzi ten co da lub przynajmniej obieca, ze
    > da "do łapki" najwiecej, najwiekszej grupie spoleczenistwa.
    > Co ty o tym myslisz jest nie wazne, niczego to nie zmieni. Mozesz byc
    > pewnien, ze zasilek rodznny bedzie coraz wyzszy, bo to sie moherom
    > podoba :)

    Ale tu nie chodzi o zmowę. My naprawdę potrzebujemy odmłodzić społeczeństwo bo system
    ubezpieczeń taki mamy. Jest właśnie tylko poruszona kwestia jak to robić skutecznie.

  • 23. Data: 2008-09-15 09:31:40
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Sep 15, 10:42 am, "Noe Bat" <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    być aspołeczny.
    > Ktoś oczywiście może akurat nie chcieć płacić podatku na te i inne cele, ale to

    Cele komunizmu też nie wydawały się być aspołeczne. Niestety, okazało
    się, że problemy techniczno-logistyczne i niechęć do płacenia na te i
    inne cele całkowicie go zdyskwalifikowały.

    --
    mihau

  • 24. Data: 2008-09-15 11:46:49
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Noe Bat wrote:
> [...]
    system ubezpieczeń taki mamy. Jest właśnie tylko poruszona kwestia jak to robić
    To nie kwestja zmowy tylko demokracji, rzadzi wiekszosc.
    Jak to zrobic skutecznie ? Sposob mniej radykalny: Panstwo przestaje
    doplacan do ZUS. Beneficjeci zus otrzymuja tyle kasy ile w zus jest.
    30mld zl przeznaczne sa na to by spoleczenstwo sie odmladzalo. Sposob
    bardziej radykalny: Panstawo czy w zasadzie wszyscy pracujacy przestaja
    utrzymywac emerytow, bezrobotnych itp. a kase przeznaczaja na rozwoj
    panstwa w tym na to by zacheci obywateli do posiada wiekszej ilosci
    dzieci. Proste.

  • 25. Data: 2008-09-15 12:13:06
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Sep 15, 10:35 am, "Noe Bat" <n...@o...pl> wrote:

    > A Pinokia może wystrugać ?

    Bardzo śmieszne.
    Czyżbyś był kolejnym, który uważa, że najpierw robi się dzieci, a
    potem zastanawia co im do gęby włożyć?

    --
    mihau

  • 26. Data: 2008-09-15 13:16:13
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com>

    > A Pinokia może wystrugać ?

    Bardzo śmieszne.
    Czyżbyś był kolejnym, który uważa, że najpierw robi się dzieci, a
    potem zastanawia co im do gęby włożyć?
    --

    Ja nie uważam. Tak po prostu jest.

    A dzieci są z miłości a nie dlatego, że komuś kasy zbywa.

  • 27. Data: 2008-09-15 13:59:51
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Sep 15, 3:16 pm, "Noe Bat" <n...@o...pl> wrote:

    > Ja nie uważam. Tak po prostu jest.

    To ja wiem. Ale wiem też, że człowiek między innymi tym różni się od
    reszty zwierząt, że jest w stanie rozsądnie planować przyszłość i nie
    robić bezmyślnie dzieci gdy nie ma widoków na ich utrzymanie.
    Najwyraźniej jednak spora część populacji nie różni się aż tak bardzo
    od swych futrzastych przodków.

    > A dzieci są z miłości a nie dlatego, że komuś kasy zbywa.

    Jak komuś miłość wystarcza do posiadania dzieci, to niech je tą
    miłością karmi i w nią ubiera.

    --
    muhau

  • 28. Data: 2008-09-15 19:17:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gan7sf$30d$1@achot.icm.edu.pl Noe Bat <n...@o...pl>
    pisze:

    > U statystycznego ludzika.
    Tym gorzej dla statystycznych ludzików.
    A żeby powoływać się na statystykę, to trzeba ją najpierw poznać.

    > Widocznie większość społeczeństwa jest nienormalna a tylko Jotte normalny.
    Dziecinnyś. Jest takie przysłowie: jak nie uważałeś jak robisz, to rób jak
    uważasz.
    Choćby 90% społeczeństwa rżnęło się na żywioł albo pogrywało w ruletkę
    watykańską to jest to patologia, a nie norma.
    Tylko nieodpowiedzialny kretyn doprowadza do powstania nowego zycia, nowego
    człowieka, wobec którego jako rodzic będzie miał określone obowiązki nie
    zabezpieczając przedtem podstaw materialnych pozwalających się z tych
    obowiązków właściwie wywiązywać. I jeszcze jęczący, że mu za mało za jego
    głupotę dopłacają.

    > Że co ?
    Pod delimiterem (2 dywizy i spacyja) to już tylko nick ew. jakaś mniej lub
    bardziej durna tzw. sygnaturka (razem do 4 linijek), a nie wypowiedź.
    Dlaczego.
    Ano dlatego, że dobrze skonfigurowany czytnik przy odpowiadaniu wycina
    delimiter i wszystko co pod nim (nie cytuje się sygnatur i podpisów).

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2008-09-15 20:34:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gaof2i$5sc$1@achot.icm.edu.pl Noe Bat <n...@o...pl>
    pisze:

    > To poznaj
    Nie potrzebuję, ja używam mózgu.
    Sam natomiast powinieneś się ze statystyką zapoznać z pewnością...

    > I kto tu jest dziecinny.
    Ty, przecież napisałem wyraźnie, nie?

    > Pytam gdzie Ty widzisz delimiter w moim artykule a nie na co się snobujesz
    Jakim artykule? Ty i artykuł???
    Widzę tylko kilka kiepsko skleconych postów z błędami stylistycznymi.
    I w części z nich jest jak napisałem. Przecież nie będę ci palcem wskazywał.

    PS. To nie na temat, ale lepszy snob niż bałwan.

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2008-09-16 03:06:53
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > U idiotów i degeneratów.

    U statystycznego ludzika.

> [...]

    > BTW - nie pisz treści pod delimiterem. On nie do tego służy i utrudniasz

    Że co ?