PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek rodzinny

  • 1. Data: 2008-09-12 10:21:40
    Temat: Zasiłek rodzinny
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    48zł / miesięcznie na dziecko - kpina. Paczka pampersów 48 zł.

  • 2. Data: 2008-09-12 10:41:18
    Temat: Re: Zasiłek rodzinny
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > 48zł / miesięcznie na dziecko - kpina. Paczka pampersów 48 zł.

    Nie każde dziecko potrzebuje pampersów.

  • 3. Data: 2008-09-12 11:19:19
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Fox wrote:
    > 48zł / miesięcznie na dziecko - kpina. Paczka pampersów 48 zł.
    Piwo 5zl. Ja swoje juz dawno do domu dziecka oddalem, to sie zupelnie
    nie oplaca.

  • 4. Data: 2008-09-12 11:27:51
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.09.2008, o godzinie 12.21.40, na pl.praca.dyskusje, Fox
    napisał(a):

    > 48zł / miesięcznie na dziecko - kpina.

    Skoro uważasz to za kpinę to nie korzystaj. Znam ludzi, którzy byli
    zadowoleni nawet z tej kpiny.

    > Paczka pampersów 48 zł.

    Nie kupuj pampersów. Są tańsze pieluchy (przy podobnej jakości
    znajdziesz ze 20-25% tańsze).
    48zł to starczy na trochę mleka i zupek. Na pewno nie na miesiąc, ale to
    zawsze coś jak kasy w domu brakuje.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2008-09-12 11:33:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 12 Sep 2008 12:21:40 +0200, "Fox" <p...@g...pl> wrote:

    >48zł / miesięcznie na dziecko - kpina. Paczka pampersów 48 zł.
    A kto powiedzial ze to ma Ci starczyc na pampersy?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2008-09-12 11:43:10
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > 48zł / miesięcznie na dziecko - kpina. Paczka pampersów 48 zł.

    Tak jest. Państwo niech płaci na nasze dzieci, a my tylko miejmy
    przyjemność z ich robienia.

    Co za kurwa mentalność...

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 7. Data: 2008-09-12 11:49:37
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Sep 12, 12:21 pm, "Fox" <p...@g...pl> wrote:

    > 48zł / miesięcznie na dziecko - kpina. Paczka pampersów 48 zł.

    Kpiną z podatnika jest w ogóle istnienie czegoś takiego.

    --
    mihau

  • 8. Data: 2008-09-12 12:02:49
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com>

    > 48zł / miesięcznie na dziecko - kpina. Paczka pampersów 48 zł.

    Kpiną z podatnika jest w ogóle istnienie czegoś takiego.
    --
    Czemu ? Odmładzanie społeczeństwa jest w interesie podatników

  • 9. Data: 2008-09-12 14:39:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gadfrv$mc5$1@inews.gazeta.pl Fox <p...@g...pl>
    pisze:

    > 48zł / miesięcznie na dziecko - kpina. Paczka pampersów 48 zł.
    Jak kogoś nie stać na dziecko to niech go nie robi.
    Zasiłek powinien być przewidziany na szczególne okoliczności.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2008-09-12 14:56:57
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Sep 12, 2:02 pm, "Noe Bat" <n...@o...pl> wrote:

    > Kpiną z podatnika jest w ogóle istnienie czegoś takiego.
    > --
    > Czemu ? Odmładzanie społeczeństwa jest w interesie podatników

    Zasiłkiem odmładzamy społeczeństwo fundując marskość wątroby ludziom
    starym i nieprzystosowanym. Zasiłki na dzieci, becikowe idą w wielu
    rodzinach na wódkę, przyspieszajac rozkład. Takie "odmładzanie" to
    populistyczna fikcja. Zresztą, fikcją są same pieniądze, bo w ogromnej
    części wracają potem do budżetu pod postacią akcyzy.

    Moim zdaniem nie wolno żadnych pieniędzy dawać "do łapki", a już na
    pewno nie za sam fakt posiadania dziecka. Chyba że chcemy po prostu
    więcej dzieci, nie ważne w jakich patologiach wychowanych.

    --
    mihau