PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna, ile za wprowadzanie produktow?

  • 1. Data: 2008-09-10 21:41:07
    Temat: Praca zdalna, ile za wprowadzanie produktow?
    Od: "B." <s...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Chcialabym sie zapytac kogos, kto sie orientuje ile placi sie teraz za prace
    zdalna, za opis produktow do sklepu internetowego i ewentualnie obrobke zdjec
    (branza chyba nie ma zanczenia...) ? Pytam sie z tego wzgledu, ze kiedys
    pojawila sie oferta w internecie a jak zapytalam o stawke, to zaproponowali
    0,05 zł za opis/zdjecie. To chyba b.smieszna stawka, nieprawdaz? Jesli ktos
    sie orientuje, to prosze o podpowiedz gdzie znajde takie informacje lub
    ewent. podac obowiazujaca stawke (jakas srednia).
    pozdr.
    B.

  • 2. Data: 2008-09-11 06:21:50
    Temat: Re: Praca zdalna, ile za wprowadzanie produktow?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 10 Sep 2008 21:41:07 +0000 (UTC), B. napisał(a):

> [...]
    > sie orientuje, to prosze o podpowiedz gdzie znajde takie informacje lub
    > ewent. podac obowiazujaca stawke (jakas srednia).

    Nie istnieją żadne "stawki obowiązujące". Dostajesz tyle, ile
    wynegocjujesz.

    Tak realnie to nie ma się co czarować, że tego typu praca będzie dobrze
    płatna, no chyba że firma szuka specjalisty-copywritera, od którego można
    wymagać wysokiego poziomu tekstów.

    Aczkolwiek te 5 gr to suma zupełnie od czapy, IMO nie ma się w ogóle co
    zastanawiać nad tym ogłoszeniem.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2008-09-11 07:06:22
    Od: "Czaki" <w...@o...pl>

    Użytkownik "B." <s...@N...gazeta.pl> napisał

    > podac obowiazujaca stawke (jakas srednia).

    nie wiem jaka jest srednia stawka, ale ja to robię za około 20 zł za 100
    produktów.

    Ale cena zależy od tego, czy produkty i wszystko inne dostarcza
    zleceniodawca, czy msa muszę szukać oraz od tego ile dokładnie pól trzeba
    uzupełnić.

    Pozdrawiam
    czak
    http://www.mbank.net.pl/503 - nie masz konta? załóż w mBanku!

  • 4. Data: 2008-09-12 15:56:33
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Czaki zapodal(a):

    > Ale cena zależy od tego, czy produkty i wszystko inne dostarcza
    > zleceniodawca, czy msa muszę szukać oraz od tego ile dokładnie pól trzeba
    > uzupełnić.

    nie da się tego jakimś skryptem?
    (a potem drugi skrypt do liczenia kasy ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 5. Data: 2008-09-12 16:05:27
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Zbylut pisze:
    > Czaki zapodal(a):

    > nie da się tego jakimś skryptem?
    > (a potem drugi skrypt do liczenia kasy ;)

    pewnie ze sie da:

    http://www.e-mo.com.pl/plik,36,Action2osCommerce.htm
    http://www.e-mo.com.pl/plik,83,Pronox2osCommerce.htm
    http://www.e-mo.com.pl/plik,60,Action2sGT.html
    http://www.e-mo.com.pl/plik,65,ntt2sGT.html

    jeżeli ktoś ma tylko żródło to się da. Taniej i szybciej wychdozi a
    przede wszystkim automatycznie.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.

  • 6. Data: 2008-09-13 07:52:54
    Od: "Czaki" <w...@o...pl>

    Użytkownik "keczerad" <k...@p...fm> napisał

    > pewnie ze sie da:

    noo jasne, jeśli masz dane z jednej z tych duużych hurtowni. Jeśli
    właściciel sklepu ma swoje towary w kilku lokalizacjach (małych) to albo się
    coś napisze, albo ręcznie:)

    W sumie to automat wcale nie przeszkadza w braniu 20 zł za 100 produktów.
    Wszystko zależy od zleceniodawcy i biorcy.

  • 7. Data: 2008-10-30 13:12:47
    Od: "virooz" <v...@g...pl>

    keczerad <k...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > http://www.e-mo.com.pl/plik,65,ntt2sGT.html
    >
    > jeżeli ktoś ma tylko żródło to się da. Taniej i szybciej wychdozi a

    Pod warunkiem, że ten program działa, bo kolejna wersja
    1.0.8(Pronox2osCommerce) jak twierdzi autor nie rozpoznaje danych
    wprowadzonych przez poprzednie wersje, szkoda gadać. Może jak program doczeka
    się wersji 10.0.1 i autor będzie dbał o należyte opisywanie nowych ficzerów
    będzie warto go kupić.