PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek rodzinny › Re: Zasiłek rodzinny
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zasiłek rodzinny
    Date: Mon, 15 Sep 2008 21:17:41 +0200

    W wiadomości news:gan7sf$30d$1@achot.icm.edu.pl Noe Bat <n...@o...pl>
    pisze:

    > U statystycznego ludzika.
    Tym gorzej dla statystycznych ludzików.
    A żeby powoływać się na statystykę, to trzeba ją najpierw poznać.

    > Widocznie większość społeczeństwa jest nienormalna a tylko Jotte normalny.
    Dziecinnyś. Jest takie przysłowie: jak nie uważałeś jak robisz, to rób jak
    uważasz.
    Choćby 90% społeczeństwa rżnęło się na żywioł albo pogrywało w ruletkę
    watykańską to jest to patologia, a nie norma.
    Tylko nieodpowiedzialny kretyn doprowadza do powstania nowego zycia, nowego
    człowieka, wobec którego jako rodzic będzie miał określone obowiązki nie
    zabezpieczając przedtem podstaw materialnych pozwalających się z tych
    obowiązków właściwie wywiązywać. I jeszcze jęczący, że mu za mało za jego
    głupotę dopłacają.

    > Że co ?
    Pod delimiterem (2 dywizy i spacyja) to już tylko nick ew. jakaś mniej lub
    bardziej durna tzw. sygnaturka (razem do 4 linijek), a nie wypowiedź.
    Dlaczego.
    Ano dlatego, że dobrze skonfigurowany czytnik przy odpowiadaniu wycina
    delimiter i wszystko co pod nim (nie cytuje się sygnatur i podpisów).

    --
    Jotte