PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek rodzinny

  • 31. Data: 2008-09-16 11:00:10
    Temat: Re: Zasiłek rodzinny
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Sep 16, 5:06 am, "Noe Bat" <n...@o...pl> wrote:

    > >> Ja nie uważam. Tak po prostu jest.
    > > U idiotów i  degeneratów.
    >
    > U statystycznego ludzika.

    Chcesz powiedzieć, że w głowie statystycznego ludzika panuje pustka
    nie pozwalająca skojarzyć swojej stopy życiowej z ilością dzieci,
    które może wykarmić, zaś jego serce odwrotnie - pełne jest miłości,
    której owocem jest stadko głodnych bachorków?

    --
    mihau

  • 32. Data: 2008-09-16 14:15:42
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Tym gorzej dla statystycznych ludzików.
    > A żeby powoływać się na statystykę, to trzeba ją najpierw poznać.

    To poznaj

    > Dziecinnyś. Jest takie przysłowie: jak nie uważałeś jak robisz, to rób jak
    > uważasz.
    > Choćby 90% społeczeństwa rżnęło się na żywioł albo pogrywało w ruletkę
    > watykańską to jest to patologia, a nie norma.

    I kto tu jest dziecinny.

    > Pod delimiterem (2 dywizy i spacyja) to już tylko nick ew. jakaś mniej lub
    > bardziej durna tzw. sygnaturka (razem do 4 linijek), a nie wypowiedź.
    > Dlaczego.
    > Ano dlatego, że dobrze skonfigurowany czytnik przy odpowiadaniu wycina
    > delimiter i wszystko co pod nim (nie cytuje się sygnatur i podpisów).

    Pytam gdzie Ty widzisz delimiter w moim artykule a nie na co się snobujesz

  • 33. Data: 2008-09-16 16:16:34
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Nie potrzebuję, ja używam mózgu.

    Do czego ?

    > Sam natomiast powinieneś się ze statystyką zapoznać z pewnością...

    Skąd taka teza ? Czyżby z tego mózgu co to uważa inne mózgi za patologiczne ?

    > Ty, przecież napisałem wyraźnie, nie?

    Sobie cośtam napisałeś. Moje pytanie dotyczyło tego czy poważną jest osoba, która
    uważa ogół za patologię. Mnie wydaje się, że jakkolwiek można uważać się za wybitną
    jednostkę to nie ma sensu patologizować zupełnie naturnalnych odruchów.

    > Jakim artykule? Ty i artykuł???
    > Widzę tylko kilka kiepsko skleconych postów z błędami stylistycznymi.

    Przejmuj się swoim stylem

    > I w części z nich jest jak napisałem.

    Nie sądzę

    >Przecież nie będę ci palcem wskazywał.

    A co będziesz robił ? Znowu napiszesz, że coś ze mną nie tak ?

    > PS. To nie na temat, ale lepszy snob niż bałwan.

    A snob i bałwan w jednym jeszcze lepszy ?

  • 34. Data: 2008-09-16 17:02:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-16, Noe Bat <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > U statystycznego ludzika.

    To ja bym poprosił o te statystyki, skoro się już tak mocno na nie
    powołujesz. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2008-09-16 17:03:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gaom55$mcs$1@achot.icm.edu.pl Noe Bat <n...@o...pl>
    pisze:

    > Moje pytanie dotyczyło tego czy poważną jest
    > osoba, która uważa ogół za patologię.
    No i co z tego?
    Z każdym wykwitem umysłu wariata warto dyskutować?
    Gdy wariat twierdzi, że wystarczy aby patologia była cechą większości a
    stanie sie normą, to nie ma sensu.

    > Mnie wydaje się, że jakkolwiek można
    > uważać się za wybitną jednostkę to nie ma sensu patologizować zupełnie
    > naturnalnych odruchów.
    Daj upust swoim naturalnym zupełnie odruchom na ulicy w godzinach szczytu -
    nie ma co tego patologizować.
    Ogół z pewnością zrozumie.

    > Przejmuj się swoim stylem
    Pouczyłem cię i tyle.

    > A co będziesz robił ? Znowu napiszesz, że coś ze mną nie tak ?
    Nie, i tak nie zrozumiesz. Po prostu oleję cię. Do tego się najlepiej
    nadajesz.

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2008-09-16 18:03:01
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Pouczyłem cię i tyle.

    Że co ?

  • 37. Data: 2008-09-16 18:04:02
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > To ja bym poprosił o te statystyki, skoro się już tak mocno na nie
    > powołujesz. :)

    Naprawdę podejrzewasz, że są inne ?

  • 38. Data: 2008-09-17 20:15:41
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    >To ja wiem. Ale wiem też, że człowiek między innymi tym różni się od
    >reszty zwierząt, że jest w stanie rozsądnie planować przyszłość i nie
    >robić bezmyślnie dzieci gdy nie ma widoków na ich utrzymanie.

    Na szczescie mnie nie dotyczy ten problem ale
    95% katolików w PL nie powinno używać gumek, tabletek czy innych
    zapobiegaczy narodzin, chyba ze chcesz grzeszyć i namawiasz do tego innych.

  • 39. Data: 2008-09-18 09:59:37
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Sep 17, 10:15 pm, "Fox" <p...@g...pl> wrote:

    > Na szczescie mnie nie dotyczy ten problem ale
    > 95% katolików w PL nie powinno używać gumek, tabletek czy innych
    > zapobiegaczy narodzin, chyba ze chcesz grzeszyć i namawiasz do tego innych.

    Kościół chyba nie namawia do rozmnażania się bez pomyślunku. Dbanie o
    przyszłość dzieci też chyba w jego doktrynie jest zawarta?
    A to, czy ktoś wybierze antykoncepcję czy wstrzemięźliwość, to jego
    prywatna sprawa.

    --
    mihau