PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek rodzinny

  • 11. Data: 2008-09-12 15:05:18
    Temat: Re: Zasiłek rodzinny
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    mihau wrote:

    > Zasiłkiem odmładzamy społeczeństwo fundując marskość wątroby ludziom
    > starym i nieprzystosowanym. Zasiłki na dzieci, becikowe idą w wielu
    > rodzinach na wódkę, przyspieszajac rozkład. Takie "odmładzanie" to
    > populistyczna fikcja. Zresztą, fikcją są same pieniądze, bo w ogromnej
    > części wracają potem do budżetu pod postacią akcyzy.
    >
    > Moim zdaniem nie wolno żadnych pieniędzy dawać "do łapki", a już na
    > pewno nie za sam fakt posiadania dziecka. Chyba że chcemy po prostu
    > więcej dzieci, nie ważne w jakich patologiach wychowanych.

    W demokracji jest tak, ze rzadzi ten co da lub przynajmniej obieca, ze
    da "do łapki" najwiecej, najwiekszej grupie spoleczenistwa.
    Co ty o tym myslisz jest nie wazne, niczego to nie zmieni. Mozesz byc
    pewnien, ze zasilek rodznny bedzie coraz wyzszy, bo to sie moherom
    podoba :)

  • 12. Data: 2008-09-12 18:17:37
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Sep 12, 5:05 pm, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Co ty o tym myslisz jest nie wazne, niczego to nie zmieni. Mozesz byc
    > pewnien, ze zasilek rodznny bedzie coraz wyzszy, bo to sie moherom
    > podoba  :)

    Niejeden Polak - nie moher - mi tak mówił i to z wyczuwalną
    satysfakcją w głosie. Mam nadzieję, że Twój uśmieszek nie oznacza tego
    samego. Tego właśnie pojąć nie mogę, czyli masochizmu połączonego z...
    sam nie wiem czym: "jest źle, będzie gorzej, a ty będziesz miał równie
    źle i nic z tym na szczęście nie zrobisz".

    A ja, jak będzie źle, to sobie po prostu z Polską zerwę. Już teraz w
    niej nie mieszkam, a polskie podatki płacę bo - o zgrozo - wychodzi
    taniej i wygodniej niż w UE. W dalszej perspektywie widzę pewien
    ciekawy kraj, w którym kapitalizm kwitnie i - uwaga - nawet system
    emertyalny jest całkowicie prywatny.

    Mam na szczęście jeszcze podstawy, by sądzić że Polska tak zupełnie
    się nie stoczy.

    --
    mihau

  • 13. Data: 2008-09-13 05:35:31
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Szminka dla mojej żony kosztuje więcej.

  • 14. Data: 2008-09-13 09:27:16
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Sep 13, 7:35 am, "Fox" <p...@g...pl> wrote:

    > Szminka dla mojej żony kosztuje więcej.

    Zasiłek nie jest na szminkę. Chcesz luksusów i atrakcyjnej żony, to do
    roboty.

    --
    mihau

  • 15. Data: 2008-09-14 06:20:30
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    mihau pisze:
    > W dalszej perspektywie widzę pewien
    > ciekawy kraj, w którym kapitalizm kwitnie i - uwaga - nawet system
    > emertyalny jest całkowicie prywatny.

    Z ciekawości i zupełnie OT, jaki kraj masz na myśli?

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 16. Data: 2008-09-14 08:37:55
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Sep 14, 8:20 am, Bartłomiej Szymański <l...@d...info>
    wrote:

    > Z ciekawości i zupełnie OT, jaki kraj masz na myśli?

    Chile.

    --
    mihau

  • 17. Data: 2008-09-15 02:31:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:galhvg$lfh$1@inews.gazeta.pl Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > To nie kwestja zmowy tylko demokracji, rzadzi wiekszosc.
    > Jak to zrobic skutecznie ? Sposob mniej radykalny: Panstwo przestaje
    > doplacan do ZUS. Beneficjeci zus otrzymuja tyle kasy ile w zus jest. 30mld
    > zl przeznaczne sa na to by spoleczenstwo sie odmladzalo. Sposob bardziej
    > radykalny: Panstawo czy w zasadzie wszyscy pracujacy przestaja utrzymywac
    > emerytow, bezrobotnych itp. a kase przeznaczaja na rozwoj panstwa w tym
    > na to by zacheci obywateli do posiada wiekszej ilosci dzieci. Proste.
    No tak... jak się tak umie "rozumować", to można uznać te pomysły uznać za
    proste, nawet bardzo proste.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-09-15 02:42:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gal6pb$tn9$1@achot.icm.edu.pl Noe Bat <n...@o...pl>
    pisze:

    > A Pinokia może wystrugać ?
    Nawet dwóch.

    > I jest, na okoliczność wychowywania dziecka
    Trudno - będąc przy zdrowych zmysłach - to uznać za szczególną okoliczność.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2008-09-15 02:47:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:galp1g$ecr$1@achot.icm.edu.pl Noe Bat <n...@o...pl>
    pisze:

    > Ja nie uważam. Tak po prostu jest.
    U idiotów i degeneratów.

    > A dzieci są z miłości a nie dlatego, że komuś kasy zbywa.
    U normalnych ludzi dzieci są w wyniku świadomego planowania rodziny, w
    którym to planowaniu jedną z zasadniczych ról pełni właściwe rozpoznanie
    możliwości finansowe bieżące oraz w dającej się przewidzieć przyszłości.

    BTW - nie pisz treści pod delimiterem. On nie do tego służy i utrudniasz
    cytowanie.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2008-09-15 08:35:52