PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 111. Data: 2007-01-22 18:16:58
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: w...@o...eu

    Kviat napisał(a):

    > To nie wiedziałeś(aś), że każdy Piotr ma na nazwisko Ołdak? Ręce
    > opadają... Kolejny(a?) z teorią spiskową. Skąd ci przyszło do głowy, że
    > mam na nazwisko Ołdak?

    Ale to nie mnie przyszlo do glowy tylko Stokrotce :-) Nie wiedziales co
    to Oldak to wytlumaczylem ci okrutny policjancie. A tak wogole to nie
    udawaj ze nie znasz swojego nazwiska
    ;-)

    --
    wu2

  • 112. Data: 2007-01-22 18:59:42
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    w...@o...eu napisał(a):

    > Ale to nie mnie przyszlo do glowy tylko Stokrotce :-) Nie wiedziales co
    > to Oldak to wytlumaczylem ci okrutny policjancie. A tak wogole to nie
> [...]

    Kurcze, może EOT? Bo jeszcze faktycznie uwierzy? :)

    pozdr.
    Piotr

  • 113. Data: 2007-01-22 22:34:48
    Od: " Nixe" <nixe@fałpę.pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:ep31g9$n41$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl> pisze:

    > Kurcze, może EOT? Bo jeszcze faktycznie uwierzy? :)

    A to nieprawda?
    Nie udawajcie greka aspirancie Ołdak.

    --
    Nixe

  • 114. Data: 2007-01-23 12:34:24
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    Nixe napisał(a):
    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:ep31g9$n41$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > A to nieprawda?
    > Nie udawajcie greka aspirancie Ołdak.

    Poruczniku Borewicz! Co wy mi tu... dekonspiracje robicie!? Już ja was
    Borewicz załatwię, raport napiszę i... i... wogóle wszystko.

    :)

    pozdr.
    Piotr

  • 115. Data: 2007-01-23 15:09:26
    Od: m...@t...pl

    Kviat napisał(a):
    > Poruczniku Borewicz! Co wy mi tu... dekonspiracje robicie!? Już ja was
    > Borewicz załatwię, raport napiszę i... i... wogóle wszystko.

> [...]

    Jak dobrze, że mamy Stokrotkę - przynajmniej jest wesoło! :)

  • 116. Data: 2007-01-24 13:10:17
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, odpowiedź z Ministerstwa Sprawiedliwości
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Otrzymałam odpowiedź z Ministerstwa Sprawiedliwości:
    (pozbawione kolorów w formacie .pdf, więc rozmiar mały, mniej niż 50KB):
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/Mins
    pr.pdf

    Pismo informuje o przekazaniu sprawy dalej.

  • 117. Data: 2007-01-25 17:16:57
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, pismo z errata z sądu pracy
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    A o to nowe pismo - errata z sądu pracy
    pozbawione kolorów , około 100KB

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/erra
    ta.pdf

    Zato wnioskowanej 29 grudnia kserokopii nie dostałam dotąd, nadal.

  • 118. Data: 2007-01-26 12:43:43
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Przyszła zwrotka wstępnej skargi do Trybunału Praw Człowieka w Strasbourgu,
    wysłanej 6 stycznia 2007.
    Wskanuję, jak będzie więcej zwrotek, będzie na jednej karte A4.

  • 119. Data: 2007-01-31 19:56:51
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Odpowiedź prokuratury - kolejne przekazanie sprawy.

    Jak zwykle bez kolorów i w .pdf około 70KB:
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/odpp
    rok.pdf

  • 120. Data: 2007-02-01 20:51:37
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, odpowiedź na "erratę"
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Wysłane pismo do sądu okręgowego (sama treść bez nagłówka, w innym formacie
    itp):

    Zażalenie
    na postanowienie Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi Północ 06 Wydział Pracy i
    Ubezpieczeń Społecznych z dnia 03 stycznia 2007,
    zmieniające jeden z akapitów swojego (sądu) postanowienia z dnia 13 listopada
    2006.

    Uzasadnienie

    1. Pragnę zwrócić uwagę, że sąd o prawie dwa miesiące przekroczył 7 dniowy
    termin składania poprawek formalnych-erraty.

    2.Żądanie ponownego przesłania dokumentu, który już został wysłany umożliwia
    nadużycie jakim jest mataczenie w aktach. Umożliwia np. tworzenie dwu różnych
    wersji akt sprawy.
    Jeśli sąd jest skorumpowany ze stroną przeciwną - firmą PAJ-COMP, co jest
    niezwykle prawdopodobne, to uzyskanie dowolnego, nie koniecznie identycznego z
    wersją dla mnie, pisma, od sądu bądź od PAJ-COMPu, jest możliwe, ale nie jest
    możliwe uzyskanie dwu oryginałów mojego pisma.
    Mataczenie w aktach, w tej sprawie z początku 2001 roku, miało już miejsce.
    Wielokrotne zmuszanie mnie do przesłania tego samego dokumentu sugeruje, że i
    takie matactwo mogło być w tej sprawie.

    Tak więc wykonanie ewentualnej kopii należy do sądu,
    a przy tym utrudnia matactwa bo zapobiega istnieniu dwu "oryginałów".
    Postanowienie sądu jest bezprawne.