PracaGrupypl.praca.dyskusje › księgarnia

  • 1. Data: 2006-12-31 11:12:26
    Temat: księgarnia
    Od: "w" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Rozważam i rozmyślam nad założeniem księgarni. Czy wie może ktoś czy są
    możliwe jakieś unijne dofinansowania na rozkręcenie księgarni?
    pozdrawiam
    w.

  • 2. Data: 2007-01-04 08:13:36
    Temat: Re: księgarnia
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 31-12-2006 o 12:12:26 w <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Rozważam i rozmyślam nad założeniem księgarni. Czy wie może ktoś czy są
    > możliwe jakieś unijne dofinansowania na rozkręcenie księgarni?
    temat ciekawy...
    Ma to byc ksiegarnia "w realu" czy internetowa?
    Jezeli internetowa to dodatkowo rozszerza byc moze mozliwosci o jakies
    dofinansowania informatyczne. A moze obie opcje beda przydatne w Twoim
    wypadku?

    Kuroi Bonza
    pager 0642299084
    http://www.samodoskonalenie.com

  • 3. Data: 2007-01-04 10:24:33
    Od: "Anik" <a...@N...pl>

    nie wiem czy są dofinansowania unijne ale wiem że 90% księgarń jest na
    krawędzi upadku, wystarczy zaproponować przejęcie jakiejś upatrzonej
    księgarni, a właściciel ciebie jeszcze w rękę pocałuje

  • 4. Data: 2007-01-04 17:25:28
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 04-01-2007 o 11:24:33 Anik <a...@N...pl> napisał(a):

    > nie wiem czy s? dofinansowania unijne ale wiem ?e 90% ksi?gar? jest na
    > kraw?dzi upadku, wystarczy zaproponowaae przej?cie jakiej? upatrzonej
    > ksi?garni, a w?a?ciciel ciebie jeszcze w r?k? poca?uje

    chyba przesadzasz... Wiele zalezy od tego jakie ksiazki sprzedajesz.
    Jezeli koncentrujesz sie na tematyce samodoskonalenia, magii i innych
    takich, to przy rzetelnym prowadzeniu mozesz z tego zyc...