PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 101. Data: 2007-01-21 16:48:26
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, formularz punkt IV
    Od: " Stokrotka" <s...@g...pl>

    (proszę nie brać ze mnie przykładu, bo ja żadnej sprawy
    w Straburgu nie wygrałam i nie jestem prawnikiem,
    nie wiem czy klasyfikacja jest poprawna).

    IV.
    16.
    Orzeczenia dotyczace punktów 5 i 6 ( z częsci III.15 tego
    formularza)
    Sąd Okręgowy w Warszawie Wydział XXI Pracy &#8211; oddalenie skargi
    na naruszenie prawa do rozpoznania sprawy bez nieuzasadnionej
    zwłoki- nadane xxxxxxxx 2005 .
    Skarga do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka i przesłanie
    faksem w/w decyzji sądu okręgowego, w dniu otrzymania tej
    decyzji tj. xxxxxxxxxx o xxxxxx.
    Odpowiedź Europejskiego Trybunału Praw Człowieka z dnia
    xxxxxxx i drugie z xxxxxxxxxx, w której czytam:
    &#8222;...nie wykorzystała Pani środków odwoławczych przewidzianych
    prawem wewnętrznym, ponieważ nie wniosła Pani skargi na
    naruszenie prawa do rozpatrzenia sprawy bez nieuzasadnionej
    zwłoki na podstawie przepisów ustawy...&#8221; co jest nieprawdą.

    17.
    Ministerstwa Sprawiedliwości &#8211; odpowiedź z dnia xxxxxx.
    Sądu Okręgowego wiele decyzji, na ostatnie moje pismo
    otrzymane przez sąd okręgowy xxxxxxxx sąd okręgowy
    nie odpowiedział, a moją skargę przesłał z powrotem
    do sądu rejonowego.
    Rzecznika Praw Obywatelskich, odpowiedzi (xxxxx,xxxx, xxxxx).
    Na ostatnie moje pismo (ale tylko do wiadomości)
    otrzymane przez rzecznika xxxxx, dotąd nie otrzymałam
    odpowiedzi.
    Państwowa Inspekcja Pracy (xxxxx i wcześniej xxxxx).
    Sądu Rejonowego bardzo wiele pism, całe akta sprawy.

    Brak rozpatrzenia odwołań przez sąd wyższej instancji
    (punkt 6). Wielokrotnie w tej sprawie.
    Ostatnie odwołanie Sąd Okręgowy otrzymał xxxxxx
    i nie rozpatrując tego odwołania, przesłał je do sądu
    rejonowego nie powiadamiając mnie o tym.

    18.
    Nie są mi znane inne skuteczne środki odwoławcze,
    oprócz samosądu.
    ______________________
    formularz punkt IV,Część dotycząca zatrzymania

    16.
    1. Na bezprawne uwięzienie, znęcanie, zmuszanie do podpisania
    nieprawdy, dawanie gazetki pornograficznej (punkty 1,2,7,8)
    NIE MA ŚRODKA ODWOŁAWCZEGO, bo fakty te już zaszły i
    odwołanie nie miało by sensu. Tego co się już stało
    nie można, nie da się cofnąć. Ja teraz nie jestem
    zaaresztowana więc nie jest możliwe uwolnić mnie.
    2. Bezprawne zabranie odcisków (punkt 3) - xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    3.Zabranie mi wniosku o ksero 2 stron (punkt 4) - xxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxx.

    17.
    Wysłałam xxxxxxxxx skargę do prezydenta, premiera,
    prokuratora generalnego, prymasa. xxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

    18. Nie znam.

  • 102. Data: 2007-01-21 16:49:46
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, punkty V-VIII
    Od: " Stokrotka" <s...@g...pl>

    (proszę nie brać ze mnie przykładu, bo ja żadnej sprawy
    w Straburgu nie wygrałam i nie jestem prawnikiem).

    Formularz punkt V
    (czego domaga się skarzący)
    V.
    1. Odszkodowania xxxxxxxxxxxxxxxx
    2. xxxxxxxxxxxxxxxx
    3. xxxxxxxxxxxxxxxx
    4. Odszkodowania xxxxxxxxxxxxxxxx
    5. xxxxxxxxxxxxxxxx

    VI .
    postępowanie przed innymi organizacjami międzynarodowaymi

    Sprawy poprzedzające aresztowanie zgłaszałam do jakichś
    organizacji międzynarodowych mejlem i listem zwykłym,
    ale nie otrzymałam odpowiedzi.

    VII. wykaz dokumentów (lista załączników)

    a) kwit depozytowy z aresztu pozycje 1-16,
    podpisany 29-12-2006, otrzymany 30-12-2006
    b) kwit depozytowy z aresztu pozycje 17-28,
    podpisany 29-12-2006, otrzymany 30-12-2006.
    c) Spis rzeczy i opis rzeczy otrzymany przy
    zwalnianiu mnie 30-12-2006
    d) Protokół zatrzymania nieprawdziwy,
    otrzymany przy zwalnianiu mnie 30-12-2006
    e) xxxxxxxx fragment gazetki pornograficznej.

    Nie ma tu załącznika decyzji (a raczej odmowy decyzji) sądu
    bo została już dostarczona w poprzednim piśmie.

    Nie jestem w stanie dostarczyć, obecnie trzytomowych
    akt sprawy w sądzie pracy, a próba otrzymania kserokopii
    tylko 2 stron skończyła się dla mnie aresztem,
    zaś kserokopii nie dostałam.

    VIII. data miejsce i podpis
    xxxxxxxxxxxxxx

  • 103. Data: 2007-01-21 20:30:32
    Od: "Wondol" <w...@p...gazeta.pl>

    dziewczyno weź się w garsć

    po pierwsze na co chcesz sie skarżyć
    nie ma tego w Twoim wniosku

    po drugie możesz skarżyć się tylko na naruszenia Twoich praw zawartych w
    EKPC

    po trzecie jeżeli nie wykorzystasz prawnej drogi odwoławczej w Polsce to
    Twoja skarga zostanie odrzucona

    pzdr
    wondol

  • 104. Data: 2007-01-21 20:41:09
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Wondol napisał(a):
    > po trzecie jeżeli nie wykorzystasz prawnej drogi odwoławczej w Polsce to
    > Twoja skarga zostanie odrzucona
    po czwarte nie zmieniaj adresu, bo mi plonkownica głupie numery robi i
    wyświetla Twoje wiadomości.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 105. Data: 2007-01-22 11:49:03
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: w...@o...eu

    > W słowniku nie znalazłem takiego słowa.
    > Wikipedia zaś, podaje jakiegoś szlachcica Macieja h.Rawicz z XV wieku
    > więc zastanawiam się co rodzina drobnego szlachcica z epoki Gutenberga
    > ma wspólnego z sądem pracy i procedurami policji.
    >
    > pozdr.
    > Piotr

    Piotr Oldak to policjant co ja zatrzymal. Czy to aby nie Ty?

    --
    wu2

  • 106. Data: 2007-01-22 12:17:07
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    w...@o...eu napisał(a):
    > Piotr Oldak to policjant co ja zatrzymal. Czy to aby nie Ty?

    To nie wiedziałeś(aś), że każdy Piotr ma na nazwisko Ołdak? Ręce
    opadają... Kolejny(a?) z teorią spiskową. Skąd ci przyszło do głowy, że
    mam na nazwisko Ołdak? Skoro mam na imię Piotr to muszę mieć nazwisko Ołdak?
    Drżyjcie Piotrki :)

    pozdr.
    Piotr

  • 107. Data: 2007-01-22 14:28:53
    Od: m...@t...pl

    Kviat napisał(a):

> [...]
    > mam na nazwisko Ołdak? Skoro mam na imię Piotr to muszę mieć nazwisko Ołdak?

    Źle zruzumiałeś, to była podpucha dla Stokrotki :)

  • 108. Data: 2007-01-22 15:17:30
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, odp z kancelarii premiera
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Z Departamentu Skarg, Wniosków i Obsługi Rady do Spraw Uchodźców
    otrzymałam odpowiedź choć do nich nie pisałam.
    Pisałam do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    ale oni mu podlegają.

    Odpowiedź jest mniej więcej taka, że oni się tym nie zajmują.
    link (format jak zwykle .pdf, pobawiony kolorów, ale za to mały rozmiar 65KB.
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/prem
    .pdf

  • 109. Data: 2007-01-22 17:11:22
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: m...@t...pl [22 Jan 2007 06:28:53 -0800]:

    > Źle zruzumiałeś

    Udziela ci się nowa ortografia? ;-)

    > to była podpucha dla Stokrotki :)

    Jeszcze ją podpuszczaj... Nie widzisz że już się mocno
    kwalifikuje do zakładu zamkniętego? Na sumieniu chcesz
    ją mieć? ;-)

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ ~ http://cyber-girl.net ~ ~
    \o)/ * WindowsWC * Hacked Hacking * GoogleKaida *

  • 110. Data: 2007-01-22 17:14:59
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    m...@t...pl napisał(a):

    > Źle zruzumiałeś, to była podpucha dla Stokrotki :)

    A to przepraszam :)

    (PS. może lepiej jej nie podpuszczać? Taki np. Radca Szefa Kancelarii
    Prezesa Rady Ministrów zapewne sporo zarabia, a pensję fundują mu ci co
    płacą podatki. Kto wie gdzie jeszcze wyśle pismo i kto będzie musiał
    marnować czas na odpowiedzi typu "to nie ten adres". Znowu za nasze
    pieniądze.)

    pozdr.
    Piotr