PracaGrupypl.praca.dyskusje › inwestora poszukuje...

  • 1. Data: 2006-12-30 03:13:34
    Temat: inwestora poszukuje...
    Od: "konfeusz" <k...@p...onet.pl>

    Projekt dosc nie typowy, autorski, oparty na wykonanych i sprawdzonych juz
    wdrozeniach z konkretnymi zmanami. Wykonane juz badanie rynku, oraz analiza.
    Szczegoly wysylam wylacznie na maila, po wczesniejszej rozmowie. Branza IT,
    przyblizona kwota, ok 70 tys. Zwrot inwestycyjny, max po 1,5 roku, przy
    odpowiedniej polityce promocyjnej.

    Kontakt. gg: (62627), mail: postmaster (at) info . net . pl [pisane bez spacji,
    (at) = @]

  • 2. Data: 2006-12-30 09:22:14
    Temat: Re: inwestora poszukuje...
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 30 Dec 2006 04:13:34 +0100, konfeusz wrote:

> [...]
    > przyblizona kwota, ok 70 tys. Zwrot inwestycyjny, max po 1,5 roku, przy

    troche cienki ten zwrot i dlugo trzeba czekac :(
    uwzgledniles przy liczeniu tego zwrotu koszty promocji ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 3. Data: 2006-12-30 21:54:21
    Od: "KubaS" <s...@g...com>

    futszaK napisal(a):

    > troche cienki ten zwrot i dlugo trzeba czekac :(
    > uwzgledniles przy liczeniu tego zwrotu koszty promocji ?

    - powiedz mi stary ile businessplanów napisales
    i czy BEP brake event point po 1,5 roku jest dobry czy zly

    chce przypomniec ze ta stopa zwrotu przekracza 50%
    i moje zastrzerzenie dotyczylo by raczej zbyt optymistycznych
    zalozen co do rentownosci - tj pominiecia kosztów i zanizania
    ich albo zbyt oprymistycznych cen produktów gotowych.

    Znajdz mi chociaz spólke gieldowa która nominalnnie przynosi taki
    zysk(ksiegowo)

    np. na podstawie cena/zysk

    Powiem ci z góry ze dzis na gieldzie takiej nie ma.

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 4. Data: 2006-12-30 21:54:27
    Od: "KubaS" <s...@g...com>