PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie - daty

  • 1. Data: 2006-12-29 21:26:14
    Temat: Wypowiedzenie - daty
    Od: "Michal" <m...@N...gazeta.pl>

    Cześć
    Czy pracodawca może wypowiedzieć umowe z dniem 31 grudnia które mi pokaże po
    zakończonym urlopie 3 stycznia i z tamtą datą rozpocznie się okres
    wypowiedzenia czy jeśli zaznaczę że otrzymałem 3 stycznia to pracuję 3 dni
    więcej. A może powinienem uznać że skoro prawo nie działa wstecz to takie
    pismo nie ma mocy prawnej.
    Zaznaczam że jest to wypowiedzienie po okresie ochronnym dla emerytów i w
    grudniu skończyłem lata.
    Jakoś mi nie pasuje moc wsteczna takiego pisma i wydaje mi się że skoro
    pracodawca chciał sie ze mną pożegnać z dniem 31 grudnia to powinien zadbać
    o to przed moim urlopem??
    Pozdrawiam i Życzę Szczęśliwego Nowego Roku.
    Michał

  • 2. Data: 2006-12-29 21:39:40
    Temat: Re: Wypowiedzenie - daty
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 29 Dec 2006 22:26:14 +0100, "Michal"
    <m...@N...gazeta.pl> zakodował:

> [...]
    >zakończonym urlopie 3 stycznia i z tamtą datą rozpocznie się okres
    >wypowiedzenia czy jeśli zaznaczę że otrzymałem 3 stycznia to pracuję 3 dni

    Wypowiedzieć umowy nie można pracownikowi w czasie usprawiedliwionej
    nieobecności a okres wypowiedzenia kończy (w zależności od jego czasu
    trwania) z końcem tygodnia lub miesiąca. Ważne, kiedy pracownik może
    skutecznie zapoznać się z oświadczeniem woli pracodawcy.

    >Zaznaczam że jest to wypowiedzienie po okresie ochronnym dla emerytów i w
    >grudniu skończyłem lata.

    Jakie lata?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2006-12-29 21:47:37
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

> [...]
    > zakończonym urlopie 3 stycznia i z tamtą datą rozpocznie się okres
    > wypowiedzenia czy jeśli zaznaczę że otrzymałem 3 stycznia to pracuję 3 dni

    Nie trzy dni więcej. Jeśli masz umowę np. z miesięcznym okresem
    wypowiedzenia, ta różnica 3 dni zmieni Twoją sytuację znacznie, bo
    przestaniesz pracować dopiero z końcem lutego (w przypadku wypowiedzenia
    złożonego jeszcze w grudniu - kończyłbyś pracę z końcem stycznia).

    /sz

  • 4. Data: 2006-12-29 23:07:44
    Od: "Michal" <m...@N...gazeta.pl>

    > Jakie lata?
    > --

    No tak wybaczcie skleroze - chodzi o lata emerytalne :))
    Pozdrawiam
    Michal

  • 5. Data: 2006-12-31 19:52:17
    Od: "Michal" <m...@N...gazeta.pl>

    Witajcie
    Bardzo dziękuję za odpowiedzi i zawartą w nich pomoc
    Pozdrawiam
    Michał