PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 81. Data: 2009-06-17 20:54:14
    Temat: Re: WyĹźszapĹ?aca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 17 Cze, 22:48, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    > No i co z tego? Ale za to nie robią z siebie biednego misia, co to nie może
    > roboty znaleźć.

    widocznie "w naszym kraju nie ma pracy dla ludzi z jego
    wyksztalceniem". Kurde! :>

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 82. Data: 2009-06-17 21:10:54
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 17, 9:14 pm, r...@m...com wrote:

    > Na szczęście tak jak Ty myślących ludzi jest marginalny procent.

    Twierdzisz, że robisz loda lepiej, niż prostytutka zarabiająca 10k
    miesięcznie?

    --
    mihau

  • 83. Data: 2009-06-17 21:12:49
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał
    On Jun 17, 9:14 pm, r...@m...com wrote:

    > Na szczęście tak jak Ty myślących ludzi jest marginalny procent.

    > Twierdzisz, że robisz loda lepiej, niż prostytutka zarabiająca 10k
    > miesięcznie?

    No i zleciałem z krzesła ;-)

  • 84. Data: 2009-06-17 21:13:33
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 17, 8:01 pm, r...@m...com wrote:

    > Ludzie z wiedzą na poziomie specjalistycznym pracują w takich instytucjach
    > jak  NASA, CERN itp.

    ROTFL. Jutro pójdę spytać szefa (a właściwie: zleceniodawcę) czy jego
    firma to NASA czy CERN. Bo jest nas tam kilku specjalistów.

    --
    mihau

  • 85. Data: 2009-06-17 21:36:27
    Od: r...@m...com

    > ROTFL. Jutro pójdę spytać szefa (a właściwie: zleceniodawcę) czy jego
    > firma to NASA czy CERN. Bo jest nas tam kilku specjalistów.

    A może prawo jazdy kategorii B to coś też coś specjalistycznego
    (mimo że posiada je co drugi pełnoletni obywatel Polski?)

  • 86. Data: 2009-06-17 21:37:15
    Od: r...@m...com

    > Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > To dlaczego Niemcy nie kupują aut u siebie tylko w Polsce?

    A dlaczego my nie kupujemy aut u siebie tylko sprowadzamy z Niemiec?

  • 87. Data: 2009-06-17 21:58:26
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Baloo" napisał:
    > Nie moja wina, że musisz płacić, bo się na państwową (jak najbardziej
    > darmową) uczelnię się nie dostałeś :>

    dostałem się na państwową, na jaką tyko chciałem, i wiem że ta "darmowa"
    nauka jest tak samo "darmowa" jak państwowa służba zdrowia, a płacić muszę
    bo nikt mi nic za darmo nie daje!:O(

    p.s. ta polska "darmowa" nauka i służba zdrowia jest tak naprawdę droższa
    niż prywatna i uznawana za najdroższą na świecie nauka i medycyna w USA!:O)

  • 88. Data: 2009-06-17 22:14:49
    Od: r...@m...com

    > Nie. Zgaduj dalej.

    Trudno trafić, tych wysokopłatnych "fachów" bez wykształcenia i kwalifikacji
    jest wiele, np:

    klonowanie kart bankomatowych i czyszczenie kont klientom banków, fałszowanie
    pieniędzy, dokumentów, wyłudzanie zwrotu podatku VAT, wyłudzanie rent,
    zasiłków, innych świadczeń socjalnych, nienależnych odszkodowań i wiele wiele
    innych...

    Napewno nie jest to uczciwa praca z publicznego ogłoszenia w gazecie,
    internecie, urzędzie pracy itp. zdobyta metodą rekrutacji przy pomocy
    wysłanego CV na adres email lub faks.

    A każda inna droga jest niedostępna publicznie dla wszystkich, a więc miał
    farta.

  • 89. Data: 2009-06-17 22:41:53
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 18, 12:14 am, r...@m...com wrote:

    > klonowanie kart bankomatowych i czyszczenie kont klientom banków, fałszowanie
    > pieniędzy, dokumentów, (..)
    > Napewno nie jest to uczciwa praca z publicznego ogłoszenia w gazecie,

    Na pewno.
    Na pewno to dopadła cię patologiczna zawiść, skoro wszystkich, co
    dorobili się czegoś w życiu, uważasz za złodziei.

    > A każda inna droga jest niedostępna publicznie dla wszystkich, a więc miał
    > farta.

    Każda, z tych które mieszczą się w twoich nienajszerszych horyzontach.

    Natomiast każdy może założyć firmę i realizować swoje pomysły, nie
    szarpiąc się z płacą minimalną i innmi kłodami, które pod nogi rzuca
    mu Tusk wespół ze swoim dziadkiem.

    --
    mihau

  • 90. Data: 2009-06-17 22:52:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-17, r...@m...com <r...@m...com> wrote:

    [...]

    > Trudno trafić, tych wysokopłatnych "fachów" bez wykształcenia i kwalifikacji
    > jest wiele, np:

    Nigdzie nie napisałem, że nie ma _kwalifikacji_. Napisałem, że nie ma
    _wykształcenia_. Zgaduj dalej.

    [...]

    > Napewno nie jest to uczciwa praca z publicznego ogłoszenia w gazecie,
    > internecie, urzędzie pracy itp. zdobyta metodą rekrutacji przy pomocy
    > wysłanego CV na adres email lub faks.

    Uczciwa praca, którą dostał w normalnym procesie rekrutacyjnym.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl