PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie a ciąża

  • 1. Data: 2009-06-17 13:14:49
    Temat: wynagrodzenie a ciąża
    Od: zenia <z...@g...com>

    witam mam pytanie, może się powtórzę ale nie znalazłam w sumie dobrej
    odpowiedzi na moje pytanie. Otóż chodzi o to, że od czerwca jestem na
    zwolnieniu w związku z ciążą. Wiem, że się wylicza średnią z 12
    miesięcy, ale jak to się ma z podwyżkami i premiami? Np. w lutym i
    maju tego roku dostałam podwyżkę. Może podam ile zarabiałam od czerwca
    2008 do maja 2009 (bo te miesiące będą brane pod uwagę w wyliczaniu
    średniej):

    czerwiec 2008 - 2200 zł + 200 zł premia (brutto)
    lipiec 2008 - 2200 zł + 330 zł premia
    sierpień 2200 zł
    wrzesień 2200 zł
    październik 2200 zł
    listopad 2200 zł
    grudzień 2200 zł + 500 zł premii uznaniowej + 547,50 zł premia od
    budżetu wyrobionego
    styczeń 2009 - 2200 zł
    luty 2009 - 2400 zł
    marzec - 2400 zł
    kwiecień - 2400 zł
    maj - 2600 zł
    jak to będzie wyglądało z pensją w trakcie zwolnienia? wiem że jak
    ktoś ma stałą pensję to nie ma problemu, gorzej jak są własnie
    podwyżki, a co z premiami? są wliczane? powinny bo przeciez podatek od
    tego jest płacony i widnieje to w rumua.
    byłabym wdzięczna za pomoc i odpowiedź na moje pytanie.
    dziękuję i pozdrawiam