PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 91. Data: 2009-06-18 03:56:35
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwalewysokie bezrobocie ("GP")
    Od: r...@m...com

    > On 2009-06-17, r...@m...com <r...@m...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nigdzie nie napisałem, że nie ma _kwalifikacji_. Napisałem, że nie ma
    > _wykształcenia_. Zgaduj dalej.
    >
    > [...]
    >
    > Uczciwa praca, którą dostał w normalnym procesie rekrutacyjnym.

    Wybacz, ale nie widziałem ogłoszenia o pracę za płacę powyżej średniej
    krajowej w którym pracodawca na liście sztywnych wymagań nie wymienił by
    minimum średniego wykształcenia.

  • 92. Data: 2009-06-18 05:25:25
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    <r...@m...com> wrote in message

    > Przykładowo swieżo przyjęty robotnik na tasmie montażowej w fabryce VW
    > dostaje miesięcznie około 1800 Euro, a cena końcowa samochodu jest i tak
    > niższa niż u nas w Polsce.
    >
    > O czymś to chyba świadczy.

    O wyzszej wydajnosci.

    I.
    --
    http://blog.pasnik.pl
    http://nz.pasnik.pl

  • 93. Data: 2009-06-18 06:57:28
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Baloo pisze:
    > <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Może nie słyszałeś nigdy o szkołach i uczelniach państwowych, ale to już
    > naprawdę nie moja wina.

    Oczywiście do nich można dojechać za darmo, przy nich można mieszkać za
    darmo i dostać wszelkie pomoce naukowe w tym książki i sprzęt za darmo?
    Sam koszt nauki w uczelni jest stosunkowo niski w stosunku do tego, co
    trzeba wydać na tą naukę.

  • 94. Data: 2009-06-18 07:03:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 18:19:56 +0200, s...@m...com napisał(a):

    > posiadam to wszystko, jednak nie posiadam na to dokumentów w postaci papieru.

    wiec zaloz swoja firme i zarabiaj tyle co prezes
    --
    marcin

  • 95. Data: 2009-06-18 07:04:52
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 19:22:09 +0200, r...@m...com napisał(a):

    > Pracodawcy nie ma co mówić, pracodawca w wymaganiach wymienia konieczność
    > posiadania uprawnień.

    czemu nie masz uprawnien?
    --
    marcin

  • 96. Data: 2009-06-18 07:09:48
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > tak... i co jeszcze powinno być finansowane z budzetu? Ilość rzeczy
    > finansowanych z budżetu powinna być zmniejszona, a nie zwiększona!

    Właściwie, czemu nie? Dostać kredyt na poczet przyszłych zarobków i
    później państwo by pobierało sobie jakiś procent zarobków.

  • 97. Data: 2009-06-18 07:13:13
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    zly pisze:

    > czemu nie masz uprawnien?

    Bo nie miał pieniędzy aby za nie zapłacić, a rodziny nie stać na pomoc?
    To trudne do zauważenia? Jak się nie było w takiej sytuacji, to ciężko
    to zrozumieć.

  • 98. Data: 2009-06-18 07:13:44
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 19:11:29 +0200, r...@m...com napisał(a):

    > Za darmo to można w jape dostać od jakiegoś żula.

    ty nie dostajesz za darmo, bo ewidentnie na to pracujesz :)
    --
    marcin

  • 99. Data: 2009-06-18 07:16:16
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 23:37:15 +0200, r...@m...com napisał(a):

    > A dlaczego my nie kupujemy aut u siebie tylko sprowadzamy z Niemiec?

    bo oni kupuja nowe, a my parchy ktore maja trafic na zlom
    --
    marcin

  • 100. Data: 2009-06-18 07:25:22
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > A dlaczego my nie kupujemy aut u siebie tylko sprowadzamy z Niemiec?

    Nowe? I modele dostępne w Polsce?
    Jakoś nie słyszałem o takich praktykach (wyłączając zeszłoroczny okres
    mocnej złotówki).