PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 291. Data: 2009-06-20 19:42:19
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    Jotte pisze:
    > Karany???
    > To dopiero bzdura.
    > A dlaczego ktoś w ogóle ma być karany za to, że coś zarobił?

    Przeczysz sam sobie? Przecież popierasz karanie za zaradność. Kara
    finansowa to też kara.

    > Zaraz cię pewien dupek spyta kto cię uczył arytmetyki.
    > W tym wypadku - słusznie.

    A tu Cię boli? A coś merytorycznie?

    > Pytaj więc.

    Kto Cię uczył czytać, że pytań nie zauważyłeś?
    No więc uważaj.
    Uwaga zadaję pytania.
    Tutaj są pytania: Co jest bardziej dotkliwe? Stracić 1800,00zł czy
    stracić 18,00zł? Stracić dwie paczki fajek, czy równowartość pięciu
    miesięcy opłacania czynszu za mieszkanie?
    I jeszcze tutaj też są pytania:
    W jaki sposób 18,00zł jest "relatywnie" (w relacji do czego?) (i
    wielokrotnie! - wielokrotnie od czego?) większe od
    1800,00 zł, gdy w obu przypadkach kwoty są wynikiem tego samego procentu?
    Uwaga koniec pytań.
    Mam nadzieję, że zauważyłeś.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 292. Data: 2009-06-20 19:45:03
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    s...@m...com wrote:
    > Uprawnienia się nabywa w tym przypadku po odebraniu PJ, i chodzi mi o
    > to czy są tacy pracodawcy którzy przyjmują na kierowcę np kuriera czy
    > tez do pizzy, bez wymagania doświadczenia.

    O ile wykreslimy slowo "pracodawcy" to ze znalezieniem zajecia problemu
    nie bedzie. ZTCW wiekszosc pizzerii jak i firm kurierskich szuka
    kandydatow z wlasnym autem i wlasna dzialalnoscia gospodarcza,
    ewentualnie na umowe zlecenia.

    Wieslaw

  • 293. Data: 2009-06-20 19:51:23
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 20 czerwca 2009 (18:35:56) napisano:

    > Uprawnienia się nabywa w tym przypadku po odebraniu PJ, i chodzi mi o to czy
    > są tacy pracodawcy którzy przyjmują na kierowcę np kuriera czy tez do pizzy,
    > bez wymagania doświadczenia.

    Wymagania na kuriera w DHLu (ze strony internetowej):

    Aby zostać kurierem powinienneś
    1. Prowadzić własną działalność gospodarczą, albo chcieć ją założyć.
    2. Posiadać własny samochód dostawczy nie starszy niż 5 lat:
    * o ładowności do 3,5 tony,
    * powyżej 3,5 tony z windą hydrauliczną.

    W innych firmach jest podobnie - zdaje się, że niektórzy nawet
    wymagają samochodu w konkretnym kolorze.

    Czyli: "Jak chcesz, to się ucz jeździć, ale swoim autem".

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.

  • 294. Data: 2009-06-20 19:59:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h1je6v$o9s$1@atlantis.news.neostrada.pl Kviat
    <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> pisze:

    > Przeczysz sam sobie? Przecież popierasz karanie za zaradność.
    To tylko wytwór twojego "umysłu".
    Nie będę przecież z czymś takim dyskutował.

    > Kara finansowa to też kara.
    Niezwykłe odkrycie.

    > A tu Cię boli? A coś merytorycznie?
    Właśnie było.
    Z czym masz kłopot?

    > Kto Cię uczył czytać, że pytań nie zauważyłeś?
    Kto cię uczył czytać, że nie udało ci się dostrzec?

    > No więc uważaj.
    > Uwaga zadaję pytania.
    Niepotrzebnie.

    > Tutaj są pytania
    No i co z tego?

    --
    Jotte

  • 295. Data: 2009-06-20 20:28:45
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 20, 9:59 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > No i co z tego?

    Powyżej przedstawił się troll Jotte.

    Zadbajmy o zindeksowanie w Google, by oszczędzić nerwów nowym
    czytelnikom tej grupy.

    --
    mihau

  • 296. Data: 2009-06-20 20:40:14
    Od: r...@m...com

    > znajomy kiedyś zainwestował kasę (zarobioną w anglii) na prawko C+E
    > (ciężarówki) i doświadczenie zdobywa jako kierowca tirów (w anglii, siedzi
    > tam do dziś:O)

    I jak? musiał kupić TIR-a, żeby zdobywać doświadczenie? bo tak by wynikało z
    odpowiedzi przedpiśców...

  • 297. Data: 2009-06-20 20:48:08
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    Jotte pisze:
    > No i co z tego?

    Zastanawiające było to, że żaden rząd nie mógł się dogadać ze związkami
    zawodowymi. No i zagadka rozwiązana.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 298. Data: 2009-06-20 23:18:59
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik <robert> napisał:
    > I jak? musiał kupić TIR-a, żeby zdobywać doświadczenie?
    > bo tak by wynikało z odpowiedzi przedpiśców...

    nie, nie musiał, w anglii wymagali tylko prafka, i pewnie dobrej znajomości
    języka,
    takie pierdoły z doświadczeniem czy certyfikatami to tylko w naszym
    POpapranym kraju, dlatego pojechał do anglii, inżynier wykształcony w polsce
    pracuje w anglii na tirach, a w polsce dalej kształcą inżynierów:O)

  • 299. Data: 2009-06-21 09:31:54
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > Wychodzi drozej niż własne auto,

    To kup własne auto.
    Takie na dorżnięcie i nabranie doświadczenia spokojnie znajdziesz w
    granicach 500 - 1000 zł.
    I nie mów mi, że to kwota nieosiągalna dla dorosłego, prawie 30-letniego
    faceta.

    > chodziło mi możliwość zdobycia doświadczenia
    > tanim kosztem.

    A ja sądzę, że chodzi Ci o możliwość zdobycia doświadczenia za darmo albo
    cudzym kosztem.

  • 300. Data: 2009-06-21 09:35:28
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > Taki mądry jesteś, to podaj kilka praktycznych przykładów rozwiązania
    > tego
    > problemu, Oczywiście bez wydawania pieniędzy bo o to mi właśnie chodzi.

    Idź się powieś na kradzionym sznurze :>