PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE

  • 91. Data: 2005-07-12 19:45:54
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 12-07-2005 o 21:21:25 Stanislaw Chmielarz
    <s...@u...com.PL> napisał:

    > No wlasnie o to zachowanie firmy chodzi.
    > "Firma" sobie mysli, ze jest galopujace bezrobocie to co bedzie
    > placic "konfliktowemu fachowcowi" plci zenskiej jak moze sobie
    > poprzebierac w ofertach i wziac za grosze jakas niedojde :-)))

    Twoja żałosna próba przeciągnięcia na swoją stronę kobiet tu obecnych
    będzie, jak mniemam, nieudana.

  • 92. Data: 2005-07-12 19:46:10
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Uzytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisal w
    wiadomosci news:db15e7$9ma$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Moim zdaniem tak, jesli przejawia sie zewnetrznie w tzw.
    > dresiarstwie ogolnym (skora, fura, komora) bez mozliwosci
    > wskazania zrodla legalnych przychodow.

    O kim my mowimy? Narzekasz na "pokolenie" na podstawie postow ludzi z tej
    grupy, a zapytany o to narzekanie mowisz o dresiarzach zarabiajacych
    przestepczymi metodami. To wyglada jak sugerowanie Twoim oponentom, ze
    wlasnie tak ich zaradnosc wyglada.

    I.

  • 93. Data: 2005-07-12 19:57:14
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:db15ov$9ma$4@nemesis.news.tpi.pl...

    > A ja kilka potwierdzajacych i co z tego? Nie neguj cudzych
    > dswiadczen bo ich nie znasz. Ty masz takie a ktos inny inne
    > doswiadczenia.

    Nie neguje cudzych doswiadczen, tylko neguje uogolnianie, czyli
    kwantyfikatory ogolne "dla wszystkich prawda jest, ze". Stokrotka wypowiada
    sie w takim tonie - ze jej doswiadczenia sa jedynymi mozliwymi i ze innego
    swiata, innych mozliwosci poza nimi nie ma.
    Natomiast ja nie mowie, ze wszystkim jest super i ze kazdy moze od reki
    odnosic w dzisiejszym swiecie sukcesy. Mowie tylko, ze to jest mozliwe i ze
    sa na to przyklady i zeby wobec tego nie mowic, ze cos jest niemozliwe, a
    wszystko jest do bani.
    A skoro jest mozliwe, to lepiej jest porozmawiac sobie o tym, "jak" - niz
    bezproduktywnie narzekac i pograzac sie w apatycznej niemocy.

    I.

  • 94. Data: 2005-07-12 20:11:15
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > W moim odczuciu, wystarczyłby tydzień (w przypadku 3-miesięcznego
    > okresu próbnego).
    MOwa była o ponad rocznej umowie na czas określony, poprzedzonej okresem
    próbnym (to w dyskusji)
    Czytaj uważnie, przynajmniej pierwszy post, o którym dyskutujemy.

    > Jeśli chodzi o mętność zeznań co do powodów - tu firma
    > zachowała się po prostu głupio.
    Firma, czy ludzie ? NIe zwalajmy wszystkiego na firmę, bo rozmywa się
    odpowiedzilność. Decyzje podejmują LUDZIE. I oni są odpowiedzialni.
    Dlaczego tak ciężko przyjąć ci to do wiadomości ?

    > Moim zdaniem mozna spokojnie pisemnie
    > wyjasnic powody
    Ty piszesz co można. Post jest o tym jak jest.

    > Oczywiście, decyzję tę powinien przedstawić bezpośredni przełożony,
    Tu się nie zgadzam. Powinien przedstawić ten, kto ma zarzuty, a nie przełożony.
    Ten kto ma zarzuty, musi być odpowiedzialny za swoje stanowisko w sprawie, za
    swoje decyzje.

    > nalezy
    > mu po prostu odebrać plakietkę, wypłacić całą należność
    Znów nie przeczytałeś, jej nie wypłacili, ją okradli.

    Drugi raz czytaj uważniej.

    stokrotka

  • 95. Data: 2005-07-12 20:19:42
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > mowisz o dresiarzach zarabiajacych
    > przestepczymi metodami. To wyglada jak sugerowanie Twoim oponentom, ze
    > wlasnie tak ich zaradnosc wyglada.

    Skoro oponęci tak zajadle bronią ludzi fałszywych wymienionych w poście,
    zakłamanych, a może nawet złodzieji,
    to muszą takie cechy akceptować (bo jak bronić kogoś kogo sie nie akceptuje)
    może nawet popierać.
    A popieranie zakłąmania i fałszu, daleko od metod przestępczych nie uszło,
    a w szególnych przypadkach to jest przestępstwo.

    To po prostu logiczne.

    stokrotka

  • 96. Data: 2005-07-12 20:26:22
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Immona wrote:

> [...]
    >>

    > O kim my mowimy? Narzekasz na "pokolenie" na podstawie postow
    > ludzi z tej grupy, a zapytany o to narzekanie mowisz o

    Listy z tej czy innych grup nie moga byc podstawa do narzekania na
    pokolenie. Chcialem zauwazyc,ze pokolenie to nie tylko ludzie
    umiejacy korzystac z komputera i grup dyskusyjnych a ci ktorzy
    korzystaja nie zawsze pisza to co mysla :-)))
    Rownie dobrze mozna napisac, ze zaradny to jest ktos kto potrafi
    odpowiednio wazelinowac zeby sie utrzymac w dobrze platnej pracy.
    Moze tak byc? Moze. A jaka jest Wasza definicja zaradnosci
    pozytywnej bo podany przeze mnie przyklad oceniam jako zaradnosc
    negatywna?

    > dresiarzach zarabiajacych przestepczymi metodami. To wyglada jak
    > sugerowanie Twoim oponentom, ze wlasnie tak ich zaradnosc
    > wyglada.

    A gdzie ja cos takiego sugeruje w stosunku do ktoregokolwiek
    uczestnika tej dyskusji?
    Nastepna osoba usilujaca mi wmowic, ze jestem wielbladem.

  • 97. Data: 2005-07-12 20:27:48
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro oponęci tak zajadle bronią ludzi fałszywych wymienionych w poście,
    > zakłamanych, a może nawet złodzieji,

    Nie bronie, tylko oburzam sie, ze ktos moze ludziom z grupy sugerowac cos
    takiego, bo z kontekstu mozna bylo to podejrzewac. Ale Slawomir sie
    wytlumaczyl :)

    I.

  • 98. Data: 2005-07-12 20:33:35
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Uzytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisal w
    wiadomosci news:db18t4$2g7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Moze tak byc? Moze. A jaka jest Wasza definicja zaradnosci
    > pozytywnej bo podany przeze mnie przyklad oceniam jako zaradnosc

    Zaradnosc pozytywna wg mnie (inni moga podac inna definicje) to zaplanowanie
    swojej kariery, dopasowywanie sie do trendow na rynku przez opanowywanie
    tych umiejetnosci, na ktore jest zapotrzebowanie, wczesne rozpoczecie
    zdobywania doswiadczenia (praktyki i staze podczas studiow) oraz ksztalcenie
    waznych w dzisiejszym swiecie umiejetnosci interpersonalnych,
    autoprezentacyjnych itd. Ponadto: mobilnosc (wyjezdzamy do miasta/panstwa,
    gdzie jest satysfakcjonujaca nas praca, gdy jej nie ma na miejscu),
    pozytywne nastawienie i szukanie mozliwosci, nie zwalanie porazek na
    rynek/zlych ludzi/cyklistow, tylko wyciaganie wnioskow odnosnie tego, co
    nalezy udoskonalic u siebie i czego zabraklo.

    I.

  • 99. Data: 2005-07-12 20:40:49
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > Znów nie przeczytałeś, jej nie wypłacili, ją okradli.
    >
    > Drugi raz czytaj uważniej.

    Uwaga na boku: Z prostego searcha wynika dosc mocno, ze ta "ona" to Ty.

    Gdyby ktos kogos okradl, sprawa bylaby mozliwa do wygrania w sadzie.
    Zwlaszcza, ze sady dosc powszechnie rozstrzygaja raczej na korzysc
    pracownikow, a nie pracodawcow. Niemoznosc rozpatrzenia tej sprawy w sadzie
    budzi moje powazne watpliwosci co do tego, czy bylo to zgodne z regulaminem
    firmy obarczenie kosztami spowodowanych szkod, czy cos, co mozna nazwac
    kradzieza.

    Do tego ten watek jest dosc paskudny dla mnie z powodu anonimowego rzucania
    oskarzen pod adresem imiennie wymienionych osob. Jesli ktos stawia
    publicznie ciezkie zarzuty imiennie wskazanym osobom, powinien sam rowniez
    imiennie wystapic. Jest to jedyna sytuacja, gdy przeszkadza mi czyjes krycie
    sie za nickiem.

    I.

  • 100. Data: 2005-07-12 20:46:30
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On 12 Jul 2005 22:19:42 +0200, stokrotka wrote:

> [...]
    > A popieranie zakłąmania i fałszu, daleko od metod przestępczych nie uszło,
    > a w szególnych przypadkach to jest przestępstwo.

    Nikogo nie bronimy. Niedopuszczalne jest za to publiczne wysuwanie
    poważnych oskarżeń przeciwko konkretnym, wymienionym osobom, gdy samemu się
    ukrywa za pseudonimem.

    A że autor(ka) oryginalnej wiadomości sama robi wszystko, aby siebie w jak
    najmniej korzystnym świetle przedstawić -- anonimowość, spisek w banku
    odnośnie nieprzedłużania umowy, spisek w banku odnośnie ,,głuchego
    telefonu'', spisek w sądach, opóźnione zauważenie niedopłaty -- to już
    naprawdę nie jest nasza wina.

    (I ładnie współgra z ,,trudnościami komunikacyjnymi'', o których jakoby
    mówił przełożony w banku).

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    hadeharia - The practice of constantly using the word ,,Hell" in speaking