PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    From: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Date: Tue, 12 Jul 2005 22:26:22 +0200

    Immona wrote:

    > Uzytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL>
    > napisal w wiadomosci news:db15e7$9ma$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > O kim my mowimy? Narzekasz na "pokolenie" na podstawie postow
    > ludzi z tej grupy, a zapytany o to narzekanie mowisz o

    Listy z tej czy innych grup nie moga byc podstawa do narzekania na
    pokolenie. Chcialem zauwazyc,ze pokolenie to nie tylko ludzie
    umiejacy korzystac z komputera i grup dyskusyjnych a ci ktorzy
    korzystaja nie zawsze pisza to co mysla :-)))
    Rownie dobrze mozna napisac, ze zaradny to jest ktos kto potrafi
    odpowiednio wazelinowac zeby sie utrzymac w dobrze platnej pracy.
    Moze tak byc? Moze. A jaka jest Wasza definicja zaradnosci
    pozytywnej bo podany przeze mnie przyklad oceniam jako zaradnosc
    negatywna?

    > dresiarzach zarabiajacych przestepczymi metodami. To wyglada jak
    > sugerowanie Twoim oponentom, ze wlasnie tak ich zaradnosc
    > wyglada.

    A gdzie ja cos takiego sugeruje w stosunku do ktoregokolwiek
    uczestnika tej dyskusji?
    Nastepna osoba usilujaca mi wmowic, ze jestem wielbladem.