PracaGrupypl.praca.dyskusje › Assessment center - mala prosba a nawet dwie :)

  • 1. Data: 2005-07-09 15:18:03
    Temat: Assessment center - mala prosba a nawet dwie :)
    Od: The Nail <t...@w...pl>

    Witam,

    Tak sie sklada ze niedlugo bede bral udzial w assessment center. Dla
    mnie to nowosc, nie uczestniczylem nigdy w czyms takim. Z netu
    posciagalem sobie informacje teoretyczne i wiem mniej wiecej jakiego
    rodzaju zadania moga mnie czekac. Wiadomo jednak ze teoria to jedno a
    praktyka drugie. Mam wiec pytanie do osob ktore przeszly ten etap
    rekrutacji - jakich wskazowek by mi udzielily, na co zwracac uwage,
    moze sa jakies typowe rzeczy na ktorych mozna sie wylozyc. Jednym
    slowem potrzebuje informacji od praktykow :)

    Drugie pytanie bardziej szczeglowe-czy ktos ma doswiadczenia z
    assessment center w firmie indesit? jesli tak to wielka prosba o
    blizsze info czyli z jakimi zadaniami mozna sie tam spotkac i w ogole
    jak to wyglada w tej firmie.

    z gory wielkie dzieki

    pozdrawiam
    thenail

  • 2. Data: 2005-07-12 20:08:51
    Temat: Re: Assessment center - mala prosba a nawet dwie :)
    Od: thenail <t...@w...pl>

    On Sat, 09 Jul 2005 17:18:03 +0200, The Nail <t...@w...pl> wrote:

    <ciach>

    i co? nikt nic nie wie?? szkoda...

  • 3. Data: 2005-07-13 07:21:55
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Uzytkownik "thenail" <t...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > On Sat, 09 Jul 2005 17:18:03 +0200, The Nail <t...@w...pl> wrote:
    >

    > <ciach>
    >
    > i co? nikt nic nie wie?? szkoda...

    wielu wie, tylko najpierw powinienies podac szczegoly

  • 4. Data: 2005-07-13 16:02:51
    Od: the nail <t...@w...pl>

    On Wed, 13 Jul 2005 09:21:55 +0200, "Maciek Sobczyk"
    <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> wrote:

    >Uzytkownik "thenail" <t...@w...pl> napisal w wiadomosci

    >wielu wie, tylko najpierw powinienies podac szczegoly

    w sumie to tak jak pisalem wczesniej-zadnego doswiadczenia z
    assessment center nie mam wiec wszelkie wiadomosci <na co zwracac
    uwage, czego unikac itp> od osob ktore przeszlly przez cos takiego
    beda mile widziane.

    a ze czeka mnie to assessment w firmie indesit <dzialu marketingu-jako
    asystent czyli najnizsze z mozliwych staowisk> wiec info od ludzi
    ktorzy cos takiego przeszli w indesicie to juz w ogole byloby super.

    ale jakie jeszcze szczegoly moglbym podac to nie wiem...

    pozdrawiam
    the nail

  • 5. Data: 2005-07-14 08:36:16
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

> [...]
    > ktorzy cos takiego przeszli w indesicie to juz w ogole byloby super.
    >
    > ale jakie jeszcze szczegoly moglbym podac to nie wiem...

    1. Zakres Twoich przyszlych zobowiazków.
    2. Ogólna charakterystyke stanowiska (wymagania).
    3. Strukture dzialu/pionu w którym bedziesz pracowal.

    AC to nie jest metoda, która stosuje sie zawsze w taki sam sposób. Dla
    róznych stanowisk dobiera sie b. rózne zadania, b. róznie sie je ocenia.
    Stad moje pytania.

    pozdr.
    m.

  • 6. Data: 2005-07-14 17:40:06
    Od: the nail <t...@w...pl>

    On Thu, 14 Jul 2005 10:36:16 +0200, "Maciek Sobczyk"
    <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> wrote:

    .

    >1. Zakres Twoich przyszlych zobowiazków.

    analizy rynku, opracowanie baz klientow i produktow, wsparcie dla
    biezacych zadan w dziale marketingu

    >2. Ogólna charakterystyke stanowiska (wymagania).

    wlasciwie co do wymagan do angielski i znajomosc kompa <excel, word>
    oraz same miekkie umiejetnosci: zdolnosc pracy w zespole, odpornosc na
    stres, dynamizm, dyspozycyjnosc.

    >3. Strukture dzialu/pionu w którym bedziesz pracowal.

    dzial marketingu a stanowisko to asystent. a co do struktury samego
    dzialu to nie wiem-domyslam sie ze sa juz jacys asyatenci, sa jacys
    menedzerowie, dyrektor itp.

    >AC to nie jest metoda, która stosuje sie zawsze w taki sam sposób. Dla
    >róznych stanowisk dobiera sie b. rózne zadania, b. róznie sie je ocenia.
> [...]

    czy powyzsze wyjasnienia sa wystarczajace?

    pozdrawiam
    the nail