PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA PODCZAS CIĄZY

  • 1. Data: 2005-07-10 17:57:13
    Temat: PRACA PODCZAS CIĄZY
    Od: "mariusz" <m...@p...fm>

    Czy można zwolnic kobiete w ciazy? Czy od 1-m-ca jest chroniona?
    Jaki okres macierzynstwa przysługuje mi na druigie dziecko?

  • 2. Data: 2005-07-10 22:10:30
    Temat: Re: PRACA PODCZAS CIĄZY
    Od: mojra <m...@o...pl>

    mariusz wrote:

    > Jaki okres macierzynstwa przysługuje mi na druigie dziecko?

    Jaki okres akurat Tobie przysluguje, to nie wiem. Ale na pewno jakis
    milion dolarow nagrody za ciaze u samca homo sapiens - na pewno.

    mojra

  • 3. Data: 2005-07-11 06:46:40
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    mariusz napisał(a):
    > Czy można zwolnic kobiete w ciazy? Czy od 1-m-ca jest chroniona?
    > Jaki okres macierzynstwa przysługuje mi na druigie dziecko?

    www.zus.gov.pl
    a zwolnić można do momentu przedstawienia zaśw. o ciąży a potem z dniem
    porodu :)

    Pozdrawiam M.