PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Date: Tue, 12 Jul 2005 22:40:49 +0200

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:33a6.00001272.42d423e2@newsgate.onet.pl...

    > Znów nie przeczytałeś, jej nie wypłacili, ją okradli.
    >
    > Drugi raz czytaj uważniej.

    Uwaga na boku: Z prostego searcha wynika dosc mocno, ze ta "ona" to Ty.

    Gdyby ktos kogos okradl, sprawa bylaby mozliwa do wygrania w sadzie.
    Zwlaszcza, ze sady dosc powszechnie rozstrzygaja raczej na korzysc
    pracownikow, a nie pracodawcow. Niemoznosc rozpatrzenia tej sprawy w sadzie
    budzi moje powazne watpliwosci co do tego, czy bylo to zgodne z regulaminem
    firmy obarczenie kosztami spowodowanych szkod, czy cos, co mozna nazwac
    kradzieza.

    Do tego ten watek jest dosc paskudny dla mnie z powodu anonimowego rzucania
    oskarzen pod adresem imiennie wymienionych osob. Jesli ktos stawia
    publicznie ciezkie zarzuty imiennie wskazanym osobom, powinien sam rowniez
    imiennie wystapic. Jest to jedyna sytuacja, gdy przeszkadza mi czyjes krycie
    sie za nickiem.

    I.